Monday, August 22, 2011

aidiladha..

Di petang yng hening ini,aku tgh khusyuk membuat kad raya..
Bukan handmade okay, laptop made..

Aku buat utk family angkt aku..
(anak mithali la kononnya)
Aku cari gmbr family angkt yang diambil menggunakan kamera DiSeLaR milik dlah chan,
(memndangkn family angkt aku xde gmbar kitorg)
Then aku edit guna photoscape,
(ni la akibatnya bile kurang ilmu photoshop)
Letak ayat sket..

Lpas tu print,
Then aku fold up glossy paper tu, utk jadikan kad..
Waaaaaahhhh, dengan bangganye, "cantik jugak aku buat"

Lpas aku nk masokkn dalam sampul,
Tetibe ade rase weird semacam je...
Ok, kt depan tu aku tulis "selamat hari raya aidiadha"
Rasa mcm ade yg x kena...

Aku pegi carik akak aku,
Naimah; aidiladha n aidilfitri apa beza?
Akak; beza maksud ke?
Naimah; x nak guna time bile?
Akak; aidildha kan raya haji...

Dang!!!! Hambik kau..
Penat penat aku edit cantik2..
Dah siap print atas glossy paper pulak tu...

Knape aku hilang ingatan, aidiladha tu raya haji...
Kecewa aku... Huuhhhhhhhh...
Tak pepasal kne buat semula..
Ikotkan hati nk je pos yg salah tu.
Mnelah tau, diorg pn x perasan..
Tp terpikir pulak, klau diorang perasan mcm mne,
Xke jatuh reputasi aku...

No comments:

Daisypath Friendship tickers