Tuesday, January 18, 2011

seriously, i'm sucks in working partner

almaklum aku ade tulis pasal kisah aku dan partner bengkel elektrik aku, si nabil yang mmg asyik bertekak dengan aku sampai hari hari terakhir lab..

dan kali ni aku nk citer pasal lagi seorang partner aku, partner Majlis Tertinggi kelab..
nampak x, aku siap highlight lagi name tuh..

dan ini lah tuan punya badan..
klau anak dara mna2 berminat, boleh isi borang..
yg dah berkahwin, harap maaf..
klau x silap kosong lagi kot...
x pon pandai2 lah korang mngayat die kt fesbuk.. pegi sini..

ahmad sherfiq ~ bachelor in engineering (computer)

ouh, sebelum tu, take note, ini orang sarawak..
(Nora cakap masa minggu orentasi, ni antara mamat hot lah kononnya)
padahal aku x kenal langsung pon sampai jadi MT sekali baru aku tau kewujudan mamat ni..

and untuk kesekian kali,
aku dan dia jugak LANGSUNG x match..
ingat balik pesanan abang capik time baru dapat jawatan tu,
"naimah jangan bergaduh mcm nabil pulak"

seriyes, masin mulut a.capik..

mmg mcm burung dan cacing..
aku x tau lah klau aku ni terlalu garang,
(nora selalu cakap aku ni garang nk mati dengan sherfiq)
padahal aku rase aku dah cukop baek..
(mmg x lah aku nk mngaku aku ni jahat)

ok, fyi, aku ni jenis yg x suka buat kerja dngan manusia2 yg sedikit blur..
(mcm aku hebatlah sangat pulak aannn)

sherfiq ni ok, seriyes mmg baek lah..
tapi pasal keje, kureng sket..
die lebih rely on someone else..
aku pulak jenis yg just boleh bekerja dengan someone yg really independent..
bile aku cakp sekali, aku nk org take note n tros boleh jalan keje..

so, both of us mmg asyik nk bertekak je...
kes die x reti mcm mna nk punch paper pon kne marah ngn aku dan kitorang bergadoh kuat giler sepanjang jlan nk balik kolej..
(logik ke student universiti x reti nk gune puncher?? u tell me)

dan bile discuss on something, die kurang sket ambik berat..
sebb tagline die,
"xpe, naimah, ko kan ade, ko pandai buat semue"

n sebb tulah selalu aku lagi nk marah sgt2..
(aku mngaku lah, aku mmg garang dengan die)

pernah sekali tu aku tulis kt sni pasal aku x pegi meeting then die conduct activity time meeting tu
seriously kitorang bergaduh besar lah jugak time tu..
sampai habes wallpost kt fb aku die delete..
(mase tu dlam hati aku "ada aku kesah")
sebb mcm perang meletus...

last2 msg balik, buat x bersalah baek balik..
mmg selalu pon mcm tu..

nk pegi EUPHORIA baru2 ni pon before naek bas kitorang bergadoh..
just sebb kes hujan turun je pon...
hahaahah..
then aku yg baek hati ni gi bagi gula2 (kononnya nk ambik hati), sebb nora marah aku tahap gaban bergadoh dengan die..
sekali dengan nora pon x nak kawan ngn aku dah...
(mungkin nora yg patot jadi partner die)

masa EUPHORIA pon begadoh..
kitorang lambat turun dewan,
then camp com sroh buat denda..
sroh MT modul pegi depan buat refreshment..
aku x berganjak langsung,
die je yang pergi depan,
tapi jadi patung x tau nk buat ape..
pandang aku dengan penuh muka blur..
last2 aku pegi lah jugak depan,
ajar refreshment..
lpas tu gadoh lagi, tarik muke..

sebb die ketawakan refreshment aku..

klau luar dari waktu meeting n pasal keje,
seriously aku n die mmg xde masalah..
kitorang ade je pegi lepak kafe ramai2...
sembang2..
tapi klau pasal keje je tros gadoh..

aku pon x paham..
aisssyyyy..
nora, tehah dengan fatin dah x larat nk tengok kitorang yg asyik bergadoh..
sebb klau kitorang bergadoh, cakap kuat2 jerit2 mcm orang berebut boyfriend pon ade jugak..
hoh0ho..

btw, aku pon xtau knape tetibe nk post pasal ni hari ni..
actually tgh pikir nk post ape...

then baru sedar, yg aku ni selalu dpat pertner yg x match dengan aku..
ke susah sgt nk buat keje dengan aku...

seriously aku suka sgt dengan pengarah program Survival yg aku jadi s/u skrg..
(bukan suka dkat dia)
tapi cara die keje.. n komited dngan tugas die..
dalam hati "sherfiq, bilalah ko nk jadi mcm tu, barulah aku dah x payah nk bertekak dengn ngko"

but after all, he's a good buddy,
die mmg kwan yg sangat baek..
tapi klau untuk partner kje,
mmg x match ngn aku..

n aku rasa aku mmg sucks sgt in partner..
mungki aku punye expectation terlalu tinggi,
x pon demand je lebeyh.. =P

k, mmg nk kne tido dlu..
esok nk pegi buat batik..
=P

kampunggal~
sekali lagi, klau nk tackle die, sila add fb die.. muaahaha

2 comments:

shafiqabdshukor said...

hahahaha..
ok la tu...
lg satu kalo die x tau ajar la beliau..
standard la die br je lg..
naimah mngkn dh bnyk pengalaman...
mmg btl2 same cam amin la beliau...

naimah said...

dah la amin pon partner sy jugak dlu mase jd fasi..
aduiiihhhh.. ;P

tp after all die try jugak la jadi yg terbaek cuma, cuma tetap jugak x terjdi.. huuuu..

xpe, baru 2 minggu, byk lagi nk kna blaja..
tq a.capik...

Daisypath Friendship tickers