Wednesday, January 19, 2011

batik lah sangat

hari ni aku pergi kelas batik.. dengan penuh gembira..
sebb kelas ni je yg aku x perlu menghdap calculator..

hari ni blaja mewarna..
tengoklah, tengoklahhhh..



ni hasil 1 seksyen..
lpas ni FINAL PROJEK menanti..

tema final projek group aku,
"bunga kesidang"
yang di siapkan di atas kemeja...

padahal bunga kesidang tu pon xtau amende..
so, pak cik go0gle yang sedia membantu pon menolong..
tadaaAaaAa!


first time tengok,
ape ni!!
dah la kaler puteh,
x lawa pulak tu..

berkali kali tengok,
ok jugak lah!
at least aku yang buta seni ni
boleh jugak ambik pensel conteng2 sampai jadi jugak...

kne hantar before 9/2..
x ke kejam tu...
1 folio saiz A3 nk kne hantar dalam masa 2 minggu...
dah la besar gabak saiz kertas tuh...

aku yang kononnya flexible mcm biase,
act co0l..
dalam hati.. %^^*&*&*3 (apa aku dah xda benda laen nk buat??)

____________________________________________________

sebenarnya jap lagi aku ada meeting..
so, gonjeng2 internet kejap..

semalam meeting Survival..
mlm ni meeting MT kelab..
mlm esok meeting Survival..

seriyes aku nk sroh budak2 ni cakap aku dah pengsan..
sebb petang tadi pengarah survival datang jumpa aku
cakap program kne tunda..

padahal aku, nora, tehah dlah smua dah bli tiket...
tekanan yang melanda kami ber 4 masih belum surut...

k, aku nk get ready untuk masok bilik air..
sebb sekrang procedure untuk mandi jadi makin susah..
ni smua salah si fatin yang mngajar aku mandi guna air panas sebb sejuk nk mandi mlm2..

last2 aku yg terinfluence ni,
pagi2 pkol 10 pon jerang air nk mandi..

but, ok lagi la dari yg x mandi langsung kannn..

k, get to go..

kampunggal~
nice n neat to be...

No comments:

Daisypath Friendship tickers