Thursday, January 20, 2011

makin surut

esok nora, tehah, han, fatin dengan dlah pegi camping fye..

tapi aku x pegi..
urm, sebb mlas lagi nk ber camping..
(padahal dah bagi nma n bayar)
gpon ramai sgt kot peserta, nnti mcm mna nk glamer
(hahaha.. seriyes perasan kuasa 100)
x, bukan sebb tu ye, sbb mmg aku nk kne telan buku differential equation weekend ni
supaya aku jadi terer integrate dengan differentiate..
dan supaya x menjadi pelajar paling blur dlm kelas DE..
(as always lah tuuuu)
MSN Onion Icon
dahla esok kelas 8 sampai 12 tghr..
ramai pulak yg xde..
kang aku jadi hyperactive lagi dlm kelas mcm minggu lepas..
Onion Emoticons
lecturer titas asyik point orang yg tengah mngantuk..
sekali baizura turn tengok aku dengan muke mngantuk die

naimah: dr, ni die ni mngantuk.. (tunjuk dkat bai)
dr: mne? die ni? (tgk bai, mcm x percaye pulak ckp aku)
naimah: dr tgk je mate die besar, tapi die mngantuk tu..
Onion Icons
lpas tu habes aku kne tampor dengan si nora yg mmg slalu budget mcm akak angkat bai..
=P

dah pulak esok group table aku (nora, dlah, tehah) xde..
mmg ddok sorang2 je lah kan esok..
depan sekali pulak tuhhh...
rase mcm set2 student straight A time skolah dlu..
ohh, bossaaaaannnnnnnnn...
Onion Emoticon
ayu pulak dah plan,
esok petang pegi jusco..
mlam pegi FiEST U..

arrhhh, mmglah jutawan ni nk je aku labur duit kt jusco tu...
dah la aku ni fully sponsored by parents aku je,
klau dapat scholar bukan takat jusco, KL Pavillion pon aku ajak ngko pegi ayu..
Onion Icons
tapi memandangkan aku mmg nk bli barang,
aku ikot jelahhh..

pagi tadi kononnya nk kluar gi jusco tebrau..
nk sewa kete,
han nk drive..
last2 han ade training hoki..

naimah: ah, nora, ngko jelah drive..
han: tau jalan x??
nora: korang nk sroh aku drive gen2 mmg aku x boleh la..
tehah: alah nora, same je kot, auto jugak..
nora: x boleh, bonet die tinggi aku x pandai..
(dlam hati, aku pon mcm xnak je pegi klau die drive.. huhu)
naimah: ngko jelah tehah..
tehah: ngko lah.. aku x reti auto..
naimah: mmg langsung x bergerak ar klau aku bawak, aku pegang stereng je tau..

last2 x pegi langsung.. sedih bebenor..
tulah ayu, knape ngko ngn aku x ambik lesen lagi!!!
kite kan terer buat batik, xkan lesen kete pon x boleh ambik lagi
(ade ke kaitan)
Onion Icons
k, nk tido suda..
esok aku try capture gambar aku yg terabai sebb x de kawan dalam kelas..

kampunggal~
korang pernah x rase klau ramai sgt x pegi kelas esok, baek korang pon join sekali, ponteng..
huk3x

No comments:

Daisypath Friendship tickers