Friday, January 21, 2011

lompat tinggi tinggi

hari ni aku telah memaksa baizura untuk duduk kt meja depan sekali tu dengan aku...
(mmg x la aku nk ddok sorang2, klau bosan aku nk buli siape)

baizura pulak dengan penuh kesabaran layan kerenah aku selama 4 jam di kelas dan tempat yang sama..
naimah: bai, mcm mna ni lapa..
(sambil jeling2 lecturer yg tgh lecture)
bai: sy pon lapar jugak
(keluarkan keropok mamee)
naimah: knape bawak 1 je
bai: saya xtau naimah pon lapar jugak
naimah: ok..
(alasan yg agak comel)
MSN Onion Icons
lain kali bawak nasi lemak n milo ais sekali masok kelas

dr nik: hari ni kita buat kuiz..
(mmg, bile ramai orang xde ni jugak lah dr nik nk buat kuiz)
dr nik: urm, jawab soalan ni (tunjuk slide), brape lame eyh.. (pikir)
yg lain semua senyap..
naimah: setengah jam..
dr nik: hah? setengah jam?
naimah: ahaa, setengah jam..
dr nik: urmm. ok lah, stengah jam..
MSN Onion Icons
klau aku tau senang je nk nego, aku mintak sejam pon xpe..
(mcm kelas ayah aku je ann)

aku n bai blur nk mati mse nk jawab..

dr nik: siape lagi yg x cube buat pspice?
(aku dengan penuh hati terbuka angkat tngan, mngaku siap2 xtau)
dr nik: ade jugak ye yg angkat tangan..
(xpe, aku jujur.. dlm hati "jgn jujur sgt boley??"..)
dr nik: yg dah buat?
(ayu sorang je yg angkat tangan, dah tu yg lain tu korang dah buat ke belum?? ke aku ngn ayu je yg wujud dlm kelas time tu, mcm biase, klau aku angkat tngan untuk "bnda yg blom buat", mesti ayu akan angkat tangan untuk "bende yg dah buat")
dr nik: senang je ni, anak saya yang 10 tahu pon tau buat..
naimah: ehem! ehem! (seriyes mcm rebel giler, n honestly mmg aku nk tersedak time tu! seriyes x tipu, xde niat nk buat mcm tu, dah tu 1 kelas pulak bising2 tnye sape buat mcm tu.. nk je aku masuk bawah meja)
dr nik: (senyum) x, anak saya tu maksud saya tau sambung wayar je lah.. (nasib baek dr nik mmg dah immune ngn aku yg selalu buat gila dlm kelas)
MSN Onion Icon
_______________________________________________

dan mlm semalam aku dengan merendahkan ego aku
(rendah lah sgt)

text mr s
"do u believe that when we're too comfort with the friendship, we exactly didn't realize when we hurt our friend..i did it a lot..sory"
(mcm nk pengsan aku, bile bace balik, this is not really me)
Onion Emoticon Set
dah beberapa jam kemudian, baru dapat reply
"i know who i am n i accept wat people say about me..its ok n no prob.. :D"

x pasal2 aku kne buat baek cengggini, kes bergadoh besar lagi..
(ey, bile ngko pulak nk mintak maaf ngn aku)
_______________________________________________

dan rummate aku pon dah kembali recover dari kesedihan dengan pakwe nye..

naimah: tikah, did u get back to haiqarl??
tikah: yup, but 1 hour per day call only
naimah: ouh, ok..

x kesahla apa pon, u choose your way, and decide the best..
no more tears okay [V*peace]
________________________________________________

tengah2 membeli belah,
dapat text
"naimah, alhamdulillah, kak ema dah selamat bersalin, baby girl"
waaahhhhhhh.. anak buah yg ketiga..
nasib baek raya cina ni aku balik..
klau x seriyes mmg x kan jumpe lagi baby tu in 2 to 3 years..
sebb mac ni diorang nk fly back to japan..
perhaps where they belong to, where their love start n bloom..
(jealous*jealous)
congratz sis, as always, a great mum to be..
Onion Icon
________________________________________________

u know, sometime something so small can make us smile for the whole day..
even hari ni agak letih, klas 8 hingg 12, kluar bli brang sampai 6.30..
perhaps a monologue with the two hearts calm us a lot..
(lompat*lompat hati girang)
Onion Icons

k, jom tido.. esok nk pegi program bowling kelab..

kampunggal~
bajet bangun nk study. tapi ter online pulak!

1 comment:

Aleen Aiden said...

entahnya.bawakla mi goreng basah ke,paprik ayam ke makan sesame.ha3 :P

Daisypath Friendship tickers