Saturday, November 27, 2010

sihir dan hantu

semalam nk gi tengok harry potter..
maka kami 5 budak matang pon pergilah skudai parade..

for the first time nk tgk movie kt situ..
naek tingkt atas skali..
xde orang..
kaunter kosong..
dan for the first time jugak aku gi cinema,
kosong je kt ruang depan kaunter..
konfius aku..
bukak ke x..

sekali ade orang jenguk dekat kaunter..
nk bli tiket,
die tunjuk la seat kt screen tu..

movie start 8.30, time tu dah 8.15 mcm tulah..
sekali tgk,
seat kaler merah 2,
yg laen smua puteh..

naimah: err, yg merah ke puteh ni yg kosong??
akak kaunter: yang puteh tu kosong..

mak ai!!!

baru 2 orang je beli..
mmg xde orang yg nk tgk ni...

so kitorang pon beli..
(perlu ke bgtau)

lpas habes citer tuh.
(seriyes aku geram citer tu habes time climaks)
x sabar nk tunggu part 2..
average 4.5/5...


kitorang gi sambung tgk ngangkung..
(aku mcm x percaya aku gi tgk citer hantu bangang dekat cinema)
MSN Onion Emoticon
budget dah tgk mlm2,
citer hantu ade la rase mcm naek bulu roma..
then tima nk balik mcm seram2 sejuk je..
malangnyerrr...
ni ape,
Onion Emoticon Set
ketawa non stop ade lah..
cet!!!!

hantu tu gatal siot..
nk je aku bagi penampor...
Onion Icons
average 3/5 lah aku kasi...
klau yg ade perasaan nk tgk tu,
silalah pegi..
tapi klau anda seorang peminat cerita hantu seram tahap ju on,
x payah pegi, nnti rase nk bakar je panggung tu..
(dah stated pon seram-komedi, tapi overall komedi)

mase kt luar tu aku cakap,
naimah: aku teringin jugak nk tgk citer ni (tunjuk poster 2 alam)
budak2 ber4: eeeiiii, tak nak arh...

ok, tu mmg btol2 xnak lah kan...

or mungkin sebb diorang igt dr rozmey yg berlakon, sebb poster tu ade muke die bukan muke pelakon2.. muahahaha..

k, get to go..
Onion Emoticons
kampunggal~
rindu nk balik rumah sebb nk masak..

No comments:

Daisypath Friendship tickers