Tuesday, November 16, 2010

hari raya haji

salam aidiladha buat semua..
ntah bpe kali dah aku wish kan...

huhuhu...

semalam tido pukol 3.30 pagi,
tgk iron man 2
MSN Onion Emoticons
hari bangun awal pagi get ready for the solat sunnat aidiladha..
memang mngantuk giler arhhhhh...
MSN Onion Icon
siap mandi, Onion Emoticons dah dpat dengar takbir dari masjid..

klau kat rumah sekarang mesti tengah cari kain telekung dalam almari..
nak pegi masjid, nk je pakai telekung baru..
(hari raya, x kan baju je baru.. nk sujud pada Dia pon kena jugak telekung baru tau)

lpas semua dah siap terus gerak ke masjid..
jauh dowh...
turun bukit, cross padang, naek tangga, naek bukit, baru sampai..
(patot ade eskalator dowh)
sampai masjid tu agak tercungap cungap gak ar naek tangge tuhhh..
MSN Onion Emoticon
sampai masjid, dah ramai...
foreigner mmg banyak x yah cakap ar..

lpas habes solat, teros ambik gambo!! yea~
Onion Icons
nk buat ape lagi kan...
nk gi raya rumah orang pon xde transport..



balik bilik bukak laptop online..
tetibe rasa lapor...
kafe x bukak..
so the only alternatif,
-1300131300-
nk tau ape tuh??
try ar call tgk..
Onion Icons

lpas tu tngok movie..
sherlock holmes dengan my girlfriend is an agent..
then tido..
what a bo***g day..
knape x de buat korban2 pon kt sini..
(bajet aku nk ambik sket daging nk masak dalam bilik)
Onion Emoticon Set

mlm ni xtau ar nk mkan kt ne n ape...
naseb baek aku bukan kanibal..
klau x habes budak2 ni aku makan..

(amir, pinjam motor mlm ni, nk pegi jusco)
Onion Icons
pak guard utm takot, kalu polis luar x takot pulak eyh..
okek!!
saya nk ushar NI..
untuk kali bpe ntah..
suke3 suare diorang yg comel2 gitu..
Onion Emoticons

k, buddies, get to go..
have a great day huh today???
chill out..
be right back so0n..

walla~
adiossss amigossSSsssSSsss..
MSN Onion Emoticons

kampunggal~

No comments: