Tuesday, November 16, 2010

esok raya haji II

baru je call mak, abah..
sedeh lah pulak rasenye...
MSN Onion Icons
mintak maap mak abah, sebb tak balik...
(pehal pulak nk cakap kt sini, bajet diowang bace blog ni)

seperti tahun2 sebelum ini, (ayat skema kejap)
aku jugak buat preparation raya yer..
yeheaaaa!!
Onion Icon
sape cakap klau x balik umah, xde preparation...
mule2, angkat baju kat ampaian..
banyak kan???


aku lipat sambil maen fb.. 5 minit lipat, setengah jam maen fb..
akhirnya siap!! yeaa!!


hihihihi.. suke3..
Onion Icons
ok, tugas seterusnya...
kemas bilik..
itu x payah tunjuk dekat korang..
nnti korang terkejut dengan kreativiti aku kemas bilik..
Onion Emoticons

lepas tu, iron baju raya..
oppSss!! salah.. sebabnya, bukan baju raya, baju tiap2 hari gi kelas je pon..
xde baju raya..
Onion Icons
sedeh kan...
huuuuuu..
so, baju pon di gantung kt pintu loker tuh...

sebabnya esok nk pegi masjid.. nk solat sunat aidiladha kt sna....
MSN Onion Icons


tadi pinjam motor amir gi cari makan..
pegi ngn izumi..

Onion Emoticons

pegi arked k9,
makanan habes..
pegi arked meranti,
xde kedai bukak...
pegi kafe KRP,
tutop...

last2 call cik capika,
die cakap cengal bukak..
cengal???
Onion Icons
x pernah tau ade kafe name cengal..
naseb baek izumi tau...

dan naseb baek pak guard mlm ni, x merayau rayau..
klau x memang syahdu je kitorang raye esok klau kne tahan ngn pak guard tadi.. Onion Emoticons Set
1. motor x de lampu.. Onion Icons
2. dua dua orang xde lesen..
3. topi pon x pakai.. hehehe..
4. motor si amir yg jugak 1st year..

akhirnya dapat makn nasi lemak ayam..
yeay!!!
Onion Icon

sangat rindukan takbir raya..
kat sini x dengar pon...

tok bilal dah balik kampung ke??
MSN Onion Emoticon


btw, aku rindu pulak nk balik rumah, nk jumpe mak, abah..
tadi call rumah dah riuh2 dengan suare umar n cik elya..
cik elya dah boleh meniarap!!
yeay!!
Onion Icons

umar mesti sedeh balik kampung kali ni dah xde arnab..
arnab ayah aku dah kasi semue dekat orang..
heheeh..
sebb xde siape nk jage..

okla, esok aku update gambo perantauan yek.. (perantauan lah sangat)
MSN Onion Icon

kampunggal~
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA SEMUA...

No comments: