Monday, November 15, 2010

esok raya haji

hari ni bangun dengan terlewatnya, 11.30 pagi..
mandi n dah siap2 smua, tros bukak laptop,
online...

tgk kt home facebook..
"selamat hari raya haji"

gila!! hari ni keee????
dah ar bangun lambat, x call family pon..

MSN Onion Emoticon

call akak aku..
mazni: hello..
naimah: hari ni raya haji eyh??
mazni: esoklah raya haji...

hampeh.. buat aku panik jek..

Onion Emoticons

kang merajuk ayah aku, x call cakap slmaat hari raya..
dahla x balik..
ngehehehe

Onion Icon

ok, sebenarnya knape aku x balik?? knape??
padahal bukan blaja kt over c ponggg...

sebab tau ark naek bas tulah benda paling x syok dalam hidop aku..

dlu dari s.alam ke kedah boleh tahan ar, ni jb ke kedah mmg aku x rajin langsung nk mencangak 12 jam dalam bas tuh...

Onion Emoticon Set

ok, g pon lagi x sampai 3 minggu nk balik cuti sem...
nk kne lagi bertapa atas bas...

ddok kat sini bosan giler..
dah xde dengar suare girl gerl yg dok menjerit suka suka malam malam..
sampai dah selalu kne sumpah dengan aku..
MSN Onion Emoticon Set
bunyi washing machine yg menjerit pon dah xde..

nk kluar pon malas..
sebb nnti nk shopping..
sekarang kene pantang shopping..
sebb kna buat clearance cuti sem ni..
maka jangan nk gatal2 tambah bilangan barang dalam loker..
nnti x tau nk campak mna...

dan satu masalah besar adalah MAKAN..
sebab kafe dah tutop...
dan keadaan amat kritikal bile aku dah lapar..

Onion Emoticon Set

dalam bilik cuma ada pack combo mamee...
cloud 9 wafret...
susu dutch lady...

aaahhhhhh, sangat sedih annnn????
knape mak cik kafe x pernah memikirkan perasaan kitorang yg x balik ni...
huuuuu...

Onion Icons

klau x kesiankan aku yg malas nk balik ni..
pikir lah perasaan budak2 sarawak dan sabah tuh..
muehehe..

ok, get to go...
izumi dah ajak aku buat fo0d hunting..
(tau x kesilapan besar xde lesen, klau x dah merempit ngn motor si amir tu gi cari mkn kat luar)

Onion EmoticonsMSN Onion Emoticons


kampunggal~
konon salah satu sebb x balik nk study.. tapi, hampeh...
Onion Icon

2 comments:

. . . h u s n a . . . said...

haha... berjuang la... npe la ske sgt duk utm tuh.. utm ta best... hahaha.... :p
selamat hari rye yer..

naimah said...

a'ah, mmg x best..
tapi naek bas lagi x best..
heheehe..

xpe bile lagi nk rase mcm ddok oversea annn..
ddok kt masjid ngn foreigner esok..
hihihhi...

Daisypath Friendship tickers