Thursday, November 18, 2010

hairy poter in 2 Alam

ntah knape bile time study week dan waktu kritikal exam nilah
semua cinema mula nk menggoda..
Onion Icons
dan aku mula lemah bila
"HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS"
mula terjah pawagam..

aduyaaaaiiii..
knape!! knape!! waktu ni jugak..

since dah bace buku tu, rase kurang ar sket keteringinan tu..
xpe2 at least dah tau jalan citer..
tgk lambat sket pon xpe annn..

and at the same time..
kluar jugak 1 movie yg penuh konspirasi..
2 ALAM
Onion Emoticon Set
rasanya rmai yang tau ar kritikan untuk citer ni yang target dapat RM 40 juta..
and dapat RM 2 juta masa hari pertama..

aku x nk komen banyak..
sebb tu hak dr romzy tu sendiri lah nk letak target die..

sebb klau aku 1sem dapat 2.0 je cgpa,
is that mean aku x boleh nk target 4.0 utk 2nd sem annn????
(harap2 bukan mcm tulah result 1st sem aku MSN Onion Emoticon)

so, suka hati mak tok nek die lah nk target bape pon,
ape hak aku nk kritik ke nk underestimate die..

rancho yang paling di benci lecturer pon buley dpat best student dekat IMPERIAL COLLEGE OF ENGINEERING seyh..
(influence citer 3 idiots)

and jujurnye aku adelah jugak 30% perasaan teringin nk tengok citer tuh..
sebab mcm laen dari yg laen..
(bukan aku nk mnyokong 40 juta tu ye, ade aku kesah pasal tuh)

yelah, sebb thriller die seram je bhaiiii..
n penuh tanda soal..
(iye2 je kau, dah mmg konfem tau jalan citer tu pasal orang meninggal x btobat)

tapi dah aku teringin nk tengok jugak, nk buat mcm mne..
Onion Icon

harry potter, rugi giler klau x tengok..

2 alam, mcm best jugak..
(ntah ade ke xde kt skudai parade tuh)


arggghhhh, sudahlah..
konfem aku tengok harry potter..
maaf dr rozmey, x mampu nk mnyumbang rm 8 dari 40 juta tu...

or maybe kalau aku gi tengok, boleh dapat RM 40,000008.00..
sape tau kan..

klau nk tengok komen menjunam untuk citer 2 ALAM pegi sini..

and klau nk tgk thriller citer 2 ALAM pegi sini...


kampunggal~
sbenarnye aku mungkin patot download je citer2 ni next week..
muahahaha...

1 comment:

salwa ismail said...

cute la blog mama yg baru ni !

Daisypath Friendship tickers