Sunday, July 25, 2010

perasmian WCC..

WCC tu ape? wireless communication centre..
dekat FKE..

so hari ni aku dan semue 1st year yg laen dikerahkan berdiri tepi jalan sambut Sultan dan Sultanah..

staf2x FKE.. tu dekan saya, yg kecik tuh.. the only dean with the tittle Dato' Prof Ir Dr..

mmg bosan giler tunggu~

ok, apa yg aku nk citer kt sini ke impress san aku terhadap security Sultan..

bile sultan sampai, ade 2 kereta polis yg excort.. (btol ke ejaan aku tu? ahh, hentam jela)
1 kt depan n 1 kt belakang..
yg depan sampai, then bodyguard die turun..
then lereta sultan sampai..
bile kereta sultan sdah berhenti,
kerete polis kt belakang belum berhenti lah, sebab x sampai lagi..
bodyguard dalam kete tu boleh bukak pintu n lompat turun mase kete tu still bergerak..
mmg kitorang yg tgk ni terbangak!
mmg style, mcm james bond.. hoh0!
die lompat turun n lari kearah kete sultan, before sultan turun dari kete..

kete nilah bodyguard die lompat turun..

n dekat belakang pulak, kereta yg bawak cucu sultan..
mmg cun! x tipu..
sekali die keluar kete, dekat 7 orang bodygurad die keliling kete...
n the best part is, semue perempuan..
bapak cun smue!!
pkai blazer hitam, slcak hitam n kemeja putih..
mmg style lah!!
hoh0ho..

yg perempuan ni, sorang dari bodyguard cucu sultan..

mmg diorang punye security superb lah..
dekat berapa puluh ntah bodyguard die..
mmg lari ke sana sini aku tgk..

mmg best kan jadi Sultan n kerabat die..
best ke???

naimah: ni yg buat aku cita cita nk jadi sultan ni
han: x boleh naimah, yg itu mmg x boleh..

a'a kan, mmg x boleh.. tu bukan cita2x tu berangan!

saya bersama ayu si empat rata~

kampunggal~
ade cucu lelaki x???

No comments:

Daisypath Friendship tickers