Wednesday, July 7, 2010

peh!

tadi petang latihan netball!
yea, saya dah buat pencapaian baru jaringan dari jarak 3 meter..

happy ngn teammate yg sangat bersemangat!
hoper menang yea~

tghri tadi daftar persatuan..
saya masok;
Persatuan Mahasiswa Islam (ewah3x)
Persatuan Setia
Rakan Muda.

(cam bosan je kan??? actually byk booth xde td, so x banyak choice.. klau nk byk yg best kne gi pusat koku)

time tu jumpe Zul n Aza..
at last..

borak2x kejap ngn izhar..
selisih je ngn amaar..
senyum2x je, x sempat nk tegor dah..

jumpe capika..
pergh! gila grey!!
baju, kasut, tudung, beg..

arif othman je x jumpe lagi..

sekarang ade penyakit baru..
tak nak makan guna tangan..
everytime makan gune sudu n garfu..
sekali pon x pernah gune tangan sepanjang aku ddok kt sini..
n aku ni kidal!
so mmg pandai gune sudu tgn kiri, n garfu tgn kanan je..
but i wanna change that..
so gune tangan kanan untuk sudu n kiri untuk garfu..
kesudahannya, malas nk makan..
sebab susah sgt..
nasi x pernah sekali pun habes..
ambik byk pon x habes, ambik sikit pon x habes..
keputusan; LAPAR
tapi buat xtau je..


tadi training netball, depan tu court tennis!
hey! saya alah pada TENNIS!
jgn main depan mata saya, nnti die berair n saye x leh nk concerntrate maen...

esok klau sempat saye tunjuk jadual waktu saya ye..
wah2x, kroniknye courses.. : )
kampunggal~
saya goal shooter, n saya x suka klau x berjaya masokkan goal sebab saya tau bertapa susahnya korang nk naikkan bola tu even saya x pernah main position korang..

No comments:

Daisypath Friendship tickers