Wednesday, July 14, 2010

propaganda~

ok, dah lebih dari seminggu aku kt sini..
nak tau apa best tentang Kolej Tuanku Canselor ni??
(nama pon mcm best, mestilah best kan??)

1. the only college yg ada atm machine
2. dekat dengan padang n tempat naik kuda
3. ade court tennis, basket..
4. depan padang kawad yang merupakan tapak konvo n orang main control car
5. satu satunya area bas luar lalu untuk ke jb n larkin..
6. dekat ke fakulti untuk student elektrik
7. kolej paling besar..
8. kolej yg paling banyak anjur aktiviti
9 paling dekat dengan main gate
(banyak kan?? ah, korang tunggu kejap, aku listkan keburukan die yg lagi banyak!!)

so far so go0d..
6 course untuk sem ni dengan 14 credit hours.. (ok lah kan??)
all lecturers pon sgt best, cuma calculus itu saya kureng sket cara pengajarannya.. :(
semua students ada academic advisor sorang 1..
macam mentor lah ye..
saya punya academic advisor sgt best!!!
PM Dr Md Afendi..
dia sgt sporting, supportive, caring..
x rasa segan nk crite masalah or mintak tolong tunjuk ajar ape2x..

nak tau, kt utm ni most female students pakai baju kurung je for the whole week..
heee~ baek kan??
ssh nk jumpa yg pakai tshirt n jeans..

saya dah pandai hafal blok untuk pegi klas..
huhu..

saya perlu meng immune kan diri dengan volt, current, charge, power, energy, resistor, etc...
sebab itu yang saya jumpa setiap hari...

tapi saya suka! heee :D

first week sudah ada assignment..
"Basic Electrical Engineering"
lecturer ini sgt best! saya suka cara dia mengajar..
PM Dr Nik Rumzi
tapi every week ade assignment n every week ade presentation..

keburukan kolej tuanku canselor
1. tak ada wifi.. (sedangkan semua notes n assignment kne download)
2. cafe die mcm sebuah gerai yg sgt kacik, pkol 6 ptg dah tutop. mcm mna nk makan malam???
3. satu floor kolej ni ada 2 shower n 4 toilet sahaja!
4. tak ada water co0ler mahupun water filter
5. tempat cuci baju xde langsir.. ddok tingkat bawah, cuci baju boleh nampak jalan raya.. (yg masalahnya, org kt jalan raya pon boleh nampak kitorang)
6. takde ampaian berbumbung..

kampunggal~
saya lapar dah ni! hisy!

No comments:

Daisypath Friendship tickers