Friday, July 16, 2010

need friend?


first time datang sini, tak ada kawan perempuan yg kenal..
org pertama yg saya kenal, adalah rumate saya, ATIQAH..
thank god, same course..

at first saya bergerak ke sana sini dengan dia..
then saya berkenalan dengan ayu, student asasi sains uitm..
thank god, same course..

lalu saya byk ke sana sini dengan ayu..

tiba2x malamnya saya terserempak dengan jana, at last, student asasi engine uitm..

saya mula pulak bermain netball..
makin ramai saya kenal..
tapi i'm not stick to one friend.. sebab semua dah ada geng masing2x..
saya x ada...

klau nk pergi kemana mana, saya tunggu je dekat depan area tv tu...
klau ade org yg dah nk gerak ke DA (dewan tempat orentasi) saya tumpang ikot..
susah ke mcm tu..
ntahla, saya dah immune...

so, jgn cakap saya x ada kawan..
ada ramai kawan sebab saya boleh pegi mne dengan sape je..
but i' not stick to one.. sebab tu nmpak mcm saya x ada kawan..

n now saya selalu dengan jana n ayu..
bile kna introduce diri..
kami 3 3 orang sederet from uitm..
yg lain semua matrik...

kampunggal~
everyone needs friend?
yea..

No comments:

Daisypath Friendship tickers