Thursday, July 22, 2010

kalau dah nk tu...

ntah dapat penyakit apa..
asyik nak masok itu dan ini..

kan aku ade tulis previous post, frust x dapat masok galah panjang..

nk di jadikan cerita, semalam habes netball 6.30 p.m..
berjalan terkedek kedek itik balik blok..
tgh2x ushar poster iklan bersepah sepah, ternampak 1 benda mcm knal je kt poster tu..
untuk karnival warna warni 1 malaysia
"MINESWEEPER"
alah! game kt pc tu..
mesti korang pernah main punye..
yg klik2x pastu BOOOMMMM!!!

aku mmg gila suka main benda tu..
tgk info..
pendaftaran: 22/7/2010 sebelum pukol 5 petang..
tgk skreen henfon..
22/7/2010, 6.37 p.m...
alahhh.. tp text jugak no kt poster tu..
"nk reg untuk minesweeper boleh lg x??"
"boleh2x"
wah! hepy2x...
tros reg.. heheh..

lalu practice.. hoh0.. gila semangat..
tgk yg intermediate tu, 123 second.. lembab!



yg ade flag tu, sebenarnya ade bom, bila dah tande flag, kite selamat..
______________________________________________

semalam pergi perjumpaan KELAB LAMBAIAN MASYARAKAT
kenal2x dengan majlis tertinggi..
lpas tu ade ice breaking..
kumpul ikot bulan lahir..
ok, kumpulan dlm 6 perempuan, 2 lelaki..
borak2x..

kemudian ikot negeri..
ini X OK!
bila aku cari mna kedah..
aku nampak abg ku muhyi..
aku tgk die pegi mne..
tgk2x ramai giler lelaki..
rase mcm nk lari gi negeri lain, tapi nnti klau diorang tanye aku ddok dekat mne, nk tipu ape..
rase mcm nk cakp "saya dari UK,"
tapi muke mcm org mkn belacan...

pegi dudok jelah..
segan2x...
13 lelaki, aku sorang je perempuan..
benci2x!!!

mcm tunggul.. aku kan xsuka klau jadi tunggul..
sebab aku manusia..
tapi nasib baek diorang ok..
n dalam group tu ade kenal ramai jugak..

abg ku muhyi.. (senior sekolah)
abg fadli (kawan shafirah)
jibeng (klasmate kt sini)
harith (skolmate)
zul (klasmate kt sni)

n sekali lagi aku menginvolve kan diri ngn aktiviti baru..
hoh0..
1/8/2010
jadi AJK Pengelola Hari Sukan Tadika UTM..
6,7,8/8/2010
SIMBIOSIS, camping ahli kelab KLM...
mengong kan!!

x habes2x nk masok itu ini..
tapi yg 2 ni mmg disarankan untuk ahli kelab baru..
sementara awal2x ni, xde test lagi, masok jela...

semua kawan2x tanye, kenape busy sgt..
klau nk je bagi dkat korang sorang sikit..
dlm byk2x tu, ade yg wajib, bukan aku suke2x nk pegi..
mcm, Cermah Pendidikan, PSPice, INTEL, meeting FYE...
mlm esok clash 3 bende..
rewang KLM, Ladies Night, meeting PMI...
tapi aku pegi ladies night, sebab tu pertandingan, dah reg pon kan untuk busana muslimah..
______________________________________

semalam pegi kelas Dr Nik..
aku ddok sebelah Ayu n Han..
diorang budak pandai!
4 flat dulu..
bile Dr suroh try buat latihan dalam buku...
diorang dengan banggenye,
"Dah buat, tp x dapat"
woih! gila apa, baru kelmarin blaja bende tu, korang dah gonjeng semue soalan..
bapak rajin+sempat..
aku pon mulalah berkobar kobar nk ikot jejak langkah diorang..

alaaaahhh.. jgn lah nk cakap aku ni byk masok itu ini x serius study..
Han tu lg terok kot..
masok lagi banyak giler..
semue die sebat..
velleyball, tennis, congkak, AJK SUKAM, Biro Kolej, etc..
rasenya planner die lebih dari 20 kot..
tapi die boleh buat mcm tu..
aku mesti boleh jugak kn..
hoh00...

ayu tu lainlah sikit..
die mmg x masok ape2x..
mmg die menghadap buku je...

oklah, aku nk stop blogging dulu..
kan nk jadi mcm Han.. heheh...
org nama Farhana ni mmg pandai eyh???

kampunggal~
study, aktiviti..
nk blajar nk balance masa untuk benda ni..
ouh, my Louis Vuitton!

No comments:

Daisypath Friendship tickers