Saturday, June 5, 2010

keputusan..

baru end call dengan bon.. (salwa)
cakap pasal reuneon...
erRr.. agak terkejut sebenarnya bcoz memang x sangka langsung plan itu mmg btol2x grand..

picnic, homestay, barbeque n all...
igtkan mcm selalu, pergi skolah n stay dekat sana..
saya tak kisah mna2 pon..
semua ok je..

tapi bila saya dah dapat permission dari parents saya untuk pegi,
saya mintak untuk pergi skolah n mcm as planned untuk ambik sijil 1119..

so, benda ni dah buat saya berbelah bahagi nak pergi ke x...
sebab my parents xde kt sini, so klau anything happen mcm susah sket..
exactly msa nk pegi picnic tu..
errr..
(saya btol2x suke idea tu, tapi saya x cakap dgn parents utk pegi situ)
so, saya berat hati...

dengan ini saya mula berfikir 70 kali dulu sebelum buat keputusan nk pegi x..
sebab rumah sy sgt jauuuhhhhh dengan SP.. (utara n selatan)
n my parents xde skrg, my sister dekat USM..
my brother kt KL..
(so saya kena patuh pada amanah ayah n mak saya kan???)

so, saya rasa sgt bersalah pada kengkawan..
iela, zera, fidah, bon..
maaf yar.. (harap awak semua faham..)

ikotkan hati nk je pegi skolah esok, tgk karnival bola asak..
at least saya pergi lah jugak sekolah...
tapi dah petang baru habes,,
mcm mna saya nk balik..
xkn sampai malam...

___________________________

esok nk pergi post office..
post kan junior saya, syafiq idris note dr huang.. heee :D
tahun ni byk pulak budak sains mat jiwa masuk asasi engine..
as before i'm the first n i'm the only one..
untung korang angkot kawan ramai2x...

dahla note aku pon tulisan lawa sket je dari dr huang ntah ko boley paham ke x dik ooiiii...
hahah
(dr huang, bkn sengaja nk mngutuk tulisan dr yg kekadang dr sendiri pon x paham, kan???)
______________________________

ok, rasanya dah nk offline n maen game sampai mengantuk...
sebab geram sangat dengan fb yg dah x de ape yg best..
sedangkan amat mengantuk sangat2x..
semalam tido pkol 4.20 pagi, bgn pkol 6.30 pg tadi, off to airport..
______________________________

to my mum, dad, bro, sis in law, umar;
hoping u all will safely arrive at egypt..
doakan kejayaan saya selalu...
______________________________

as i said, saya banyak tanya soalan dekat formspring kan?
nnti saya nk publish antara jawapan yg saya tersenyum lebar bile bace..
: D

kampunggal~
nk bli megazine utopia tadi, tapi lengah lengahkan.. haisy.. lpas ni dah susah nk jumpe..
saya suka baca itu; utopia (kewl abes!!)

No comments:

Daisypath Friendship tickers