Thursday, June 24, 2010

itu dia!

italy sudah packing barang mau pulang ke tanah air..
pasrah sudah aku..
tetapi masih bangga bila masa tambahan 4 minit tu masih mmpu lagi menjaringkan goal!

hebat yea!

ok, maka tiada 2nd round mahupun quarter, semi atau pon final lagi buat mereka...

______________________________________

ada tau pasal hot story seorang manusia yang mengutuk uitm?
yg cakap uitm universiti sampah??
wah3x, bengang jugak!
even 2 sem je kt uitm..
klau aku blaja kt u laen, even oversea pon aku bengang!
u tu tempat blaja..
klau ko x suka student die, ko kutuk individu tu sudah..
xde tempat belajar yg sampah ye..

______________________________________

n saya sedikit gembira..
senyum :)
bila rasa fb ni yg mmpu buat saya ketawa bila seharian saya sedih..
huuu..
bukan sedih, tapi kekadang bila penat dengan borang2x n segala mak nenek yg x tersempat mmg stress...
bila komen2x kengkawan, rasa mcm still ada kengkawan sekeliling saya..
ramai pulak tu.. beratus ratus..
saya x pernah berkomunikasi dengan beratus ratus kawan dalam 1 masa..
:D

kampunggal~
saya nk senyum lagi..

No comments:

Daisypath Friendship tickers