Thursday, June 24, 2010

fikir kan lah

tetibe ade satu paksaan yang membuat aku nk membuat post baru dalam masa setengah jam..
bile teringatkan seorang kawan ini..

ditukarkan nama supaya semuanya lebih nampak baek..

time aku lower form aku ada seorang kawan baek yang bernama jenab..
jenab ni telah berkawan dan bercinta dengan jamal..
semasa form 2 klau x silap..
tetapi jamal ni dari sekolah lain
memang rapat.. sesangat..

masa form 4 aku tukar skolah, aku berkawan baek dengan fatimah..
fatimah ni pon form 4 baru mcm aku...
n nk di jadikan kisah, si fatimah ni kawan baek dengan jamal dulu kt skolah..
dari skolah rendah sampai skolah mnengah...

mcm2x lah kisah baek buruk si jamal ni aku tau..
tapi xpelah. nma pon remaja kan,,
kekadang perangai mcm musang tu biaselah...

n baru baru ni, aku pegi reuneon..
jumpalah si fatimah..
wah3x, ade cerita baru..
si jamal sekarang sambung belajar di universiti yang sama dengan fatimah..
course yang sama lagi..

n si fatimah mcm biasa, story morry kt aku..
si jamal ni pasang awek baru!
sedangkan masih lagi si jenab dan jamal tengah2x bercinta...
milah...
satu course dengan die..

wah3x..
panas aku!
sebab aku sayang si jenab ni tau!
milah yang sudah bercinta dengan si jamal, baru je dapat tahu yang si jamal rupa rupanya sudah ada awek bernama jenab..
si milah call jenab, cerita semua..

malangnya, si jenab x percaya..
percaya lagi pada si jamal..

si jamal pulak atas angin, xnak lpas 2 2..
sebb sayang 2 2...

akhirnya, si milah mengundurkan diri..
sebab x nak di duakan...

si jenab pulak masih percaya cinta suci si jamal yang sebenarnya haprak!
arh, mungkin btol si jamal cintakan dia..
tapi jangam pasang banyak sgt jamal!
kesian kawan aku..
klau time bercinta pon kau dah pasang banyak, nnti time kahwin kau nak pasang berapa?
4?

nk je aku membuka pekung, cerita pada si jenab..
tapi aku xnak si jenab sedih..
diorang tgh hot bercinta sekarang...

alaahhh, ntah2x jenab pon x percaya aku..
sudahlah..
jamal! sumpah aku mmg geram dengan ngkau..


kampunggal~
percaya berpada pada saja boleh?
dia belum jadi laki engkau jenab..

No comments:

Daisypath Friendship tickers