Thursday, June 24, 2010

jemput2x..

tajuk itu bukan bersempena nama kuih ye..

di sini gua.. o0ppsss! kene sopan sikit ye,
disini, saya nk menjemput kengkawan semue..
datang lah rumah ye sabtu ni..
ade kenduri..

kenduri aqiqah elya,
kenduri arwah
dan kenduri kesyukuran sebab saya akhirnya berambus dari kampung halaman untuk sambung belajar..

walaupon saya rasa, mcm xde pon kengkawan yg nak datang..
hahah!

sejak skolah rendah..
sekolah menengah bawah..
sekolah menengah atas..
uitm..

hanya 3 orang kawan saje yang pernah datang n tau rumah kt mane..
aiman amalina, saziela, mufidah...

adekah kengkawan tertanya tanya, adakah rumah kampunggal ini di dalam hutan belantara sampai susah sangat nk sampai..

alaaaahhh, nama pon kampung..
susah sket ye nk cari...

tapi oklah..
ade bas ouh, lalu depan rumah..
tanye saziela n fidah, diorang dari a.s naek bas datang rumah..
n balik pon naek bas depan rumah aku..
haha...

nnti kampunggal upload picture kampung ni yeah..
ade sawah, sungai, pokok getah..

dulu kecik2x maen tuju kasut..
sakitt ouhhh klau kena bedal..
gua selalu kot kene..
sebab lari macam siput.. xpon kalau dah di kepung, xleh lari, mmg sah2x nk kne taju ngn kasut, gua dah dduk, menjerit, "dah tak mau maen!"

panjat pokok jambu batu..
habes dahan pokok orang patah sebab x dapat menampung berat bebanan aku..
ceSss!

balik sekolah naek basikal..
konon2x gangster..
klau xde hal, ade je nk bgadoh ngn budak laki..
nnti otw balik adelah kene tahan ngn basikal diorang..
bgadoh2x dekat setengah jam baru boleh balik..

eyh, mne eyh korang?
azeenryzan.. nasir...
_______________________________

arh, dah terpesong tajok..
ok ni jemputan ye..

jemputan ke kenduri..

rumah NAIMAH MOHAMAD
kampung lubuk perong,
naka, 06350 alor star, kedah...

menu: ayam masak merah, ikan masin goreng, ulam ulaman, gulai daging kawah..

waktu: lpas solat zohor..

p/s: kalau esok nak datang tolong menolong pon boleh.. esok petang dah start ye.. basuh ayam..


kampunggal~
datang lah!
hheheh

1 comment:

saz said...

wehh. ada knduri?
pehh. da lama xjenguk blog.
xtau pun. kalau x, leh p. hmmm ;(