Thursday, May 6, 2010

sekatan kemajuan....

jangan bikin gua panas..

minggu lepas antenna sudah kene panah denga petir..
dua dua pulak tuh...
sekarang semua org x boleh tgk tv..

bagus ke?
tak, sebab aku dah habes blaja, so memang patot tengok tv kan?
call astro...
dah seminggu, x datang2...
amboi3x..
bile buat promosi bukan main hebat..
bile nak suroh datang pasang, batang hidung pon x nampak...

dah seminggu register bang oi! jangan sampai gua call customer service maki kaki...

n ape nak jadi dengan penyangak penyangak besi buruk..
pehal ko bijak sangat gi rompak kabel telekom kampung aku?
satu kampung xleh gune telefon...
telefon tu kire boleh sabar lagi..
sebab ade henfon...
tapi habes line streamyx org xleh gune...

woi penyangak!
ko tau tak line broadband kt kampung aku ni mcm siput sedut...
memang aku geram giler dengan penyangak nih...

aku nak download driver printer...
size 16.24 mb je pon...
aku tengok die dok loading nak download tu..
estimate time...
1 hours..
3 hours...
7 hourse...
15 hours...
1 day..
2 days...
4 days..
6 days...
8 days...

woo0h.. bapak ar...
dah la 8 hari.. tu pon loading tu x jalan2 pon...
ni yang buat gua makin bengang nih...

nak print banyak bende ni...
nak print dekat cc, tapi 50 sen sekeping...
dulu dekat ptar, 30 sen pon rase dah cekik darah..
aku nak print dekat 50 pages ni...

wargh... sedey betol ni...
pehal jatuh tersadung bendul, ditimpa tangga, di hempap tiang..

kepada pihak astro; ko punye pasal, aku tgk tv ade hujan rintik2...
kepada penyangak; dalam banyak2 kampung, kenape rembat kabel kampung aku..
kepada celcom; tolonglah upgrade line broadband.. aku dah nak gila dengan broadband nih...

kampunggal...
kesabaran ade batasan~

3 comments:

♥darina♫ said...

sabar eh. :P oh, ko print apa smpai 50 pages??

araii said...

gunalah b.band maxis.. ak baru kena saman ngn celcom sal tak byr bil haha

naimah said...

doreen: print projek besaaarrr punyer.. huhu.. xde lah, ade lah keje sket...

araii: klau gune maxis lagi x ley.. line maxis kt kampung hlaman aku ni lg x ley pkai

Daisypath Friendship tickers