Tuesday, April 6, 2010

settle down the tags..

ari ni baru ade akai mau jawab tag.. first from syikin.. meh setelkan....

Syarat No. 01 : Thanks & Link The Person That Give You Award

terima kasihlah syikin walaupun aku x dapat anugerah blogger popular dekat abp. hang bagi award ni pon aku dah hepy nohh... ni dah kali ke 3 aku link blog dia...

Syarat No. 02 : Pass This Award to Another Person

aku sebenarnya suka baca blog syikin, tp pass kan award ni buat org len plak lpas die dah dpt dr org len..
1. azraii.. my groupmate..
2. syafawati.. my groupmate..
3. aiman amalina.. my ex-schoolmate...
4. ezza... uitm...
5. yon.. ex-schoolmate

ni antara fevret blog yg aku slalu ushar sebab slalu update.. aku dah link kan tuh, klau nk ushar boley saja, xde sorang pon yg kne bayar.. aku xde xduit nk bce blog berbayar...

Syarat No. 03 : Contact The Bloggers and Tell Them About This

urmm.. mlasnya aku nk menekan punat henfon aku.. sekarang dah pukol 12.50 am.. aku xnak la diorang rase mcm nk penampar aku.. so, nnti aku check out, mcm mne nk gtau berita gembira ni utk diorang.. (cess, mcm aku bg anugerah blogger terhebat lak eyh?)

Syarat No. 04 : State 7 Things About Yourself

1. nama naimah
2. nak jadi engineer
3. tadika taska
4. sekolah rendah sk tandop besar
5. lower form Sultanah Asma Secondary School
6. upper form Sekolah Menengah Sains Sultan mohamad Jiwa..
7. foundation studies in engineering, uitm shah alam..

whuuhuu.. pehal cite pasal education punye background nih...lantaklah.. mlas nk pikir..

yea, dah setel tag ni... lpas ni aku buat tag dari aiman plak.. huh.. igt nk post theory dari dapur .. besok ea...

p/s: those that get the award, i tag u all!!! answer it!

No comments:

Daisypath Friendship tickers