Tuesday, April 6, 2010

my beloved~

sape yg aku bagi award, sile ke previous post yarh...utk buat tag tuh.. kikiki..(suke pulak die)



tadi tengah kemas2 barang yang aku bawak balik dari uitm tuh, ternampak kelibat buku ni.. (kelibat? cess, cam xseswai punya perkataan) nilah buku organic chemistry untuk second sem..
ni sebenarnya buku kedua aku.. lepas buku pertama yg aku tinggal dalam loker dekat library kena rompak..

kenapa baru hari ni otak aku ni baru berjalan sikit.. kt dlm buku aku tuh, aku ltak nama, no h/phone, emel n url blog ni.. (aku mang habit tulis smua benda tu kt buku).. maybe larh org yg terambik tu bukak blog ni..

lpas tghri tu aku tgk buku aku ni kna sebat petang tu aku pegi beli yang baru dekat lab kimia.. nka buat mcm mna, 2 hari lagi chemistry second test.. tapi sumpah aku sayang giler buku first aku tuh (walaupon sebenarnya buku yg sama).. ade kenangan yang bermakna yang aku takkan dapat dah sampai mati pon wo00.. aku nak balik!!!

mse tu aku cakap, klau org yg terambik tu dgt jumpa aku, aku sanggup tukar dengan yg baru punye ni.. yg lame tu aku sayanggggggg giler bai.. mne nak dapat yg mcm pertama tuh ada sentuhan istimewa seyh... sedey nak mati.. wuuuuuu...

aku dah halalkan pun buku tu.. amiklah, dah nk blaja, aku x kesah... jage lah elok2x eyh... sejuta buku pun x sama mcm yg tu tauu... tu jelah sedekah jariah aku sementara aku hidup ni... gune buku tu elok2x...

klau ko terasa nk pulangkan sebab kesian kat aku yg sayang nk mati kat buku tu, text je lah aku eyh.. aku kasi yg baru ni dekat ko... aku x marah.. sebab ko curi buku, nk blaja.. laenlah ko curi duit, aku memang nk hentak ko...

No comments:

Daisypath Friendship tickers