Tuesday, October 20, 2009

apakah nasibku???

tajuk: 50% ada kena mengena..

esok, muet bakal tiba..
entah apa bakal aku mengarutkan besok..
nasib baek eman melina turut amik kat stu..
so ada kawan jugak..

melihatkan kawan kawanku yg sudah buat td..
aku xde la rasa takot sangat.. bukab sebab aku terer.. no no no...
tapi sebab diorang semua xleh buat, so klau aku xleh buat esok kira standard ar kn?? hehe
aku rsa mang xleh buat, so tak kesahlah, sama ja ngan org len..

x dpt band 6, ben 10 ada, comey lagi tuh.. muahaha..

cite yang abadi pulak dah jadi tunggang langgang..
ntah apa aku dah buat pun ntah lah..
lantaklah..

wish me luckkkzzzzz!!!

No comments: