Sunday, June 7, 2009

hari ni...


now, i'm at PTAR.. (perpustakaan Tun Abdul Razak) kat faculty of engineering..

tengah siapkan esemen computing engineering...

entah dah berapa hari tak siap2.. haha..

tapi sekarang da siap tu yang aku buat newpost nih..

tunggu kawan aku siapkan.. lpas tu gi makan semwentara tunggu klas pkol 2.10 jap lagi..

lapar giler...
tu la yang tak bestnya bila blajar time semester break ni.. kedai makan banyak buka lambat.. terpaksa menahan perut dulu la.. tiap2 pagi lak tu.. selalunya minum milo je, 3 in 1 tu la.. haha.. cam kat asrama.. tapi hari ni tak sempat..
takpe, jap lagi aku nak melantak habis habisan.. (aku kan hantu makan)
semalam masa aku ym dengan lin (amalina sahrom).. dia tanya aku, best ke u life..
hhuhu.. best la.. nak makan ape boley, lepas kelas lantak la nak pergi mana pon, nak balik umah ke, mall ke, lepak kat fak ke, suka hati.. pakai baju apa pegi kelas pon orang tak kisah, (except isnin n jumaat kena formal)..
tapi.... (mesti ada tapi).. money flow amat tidak bagus.. haha.. kalau tak pandai control.. habis... makan lagi la, bile dah jumpa makanan, smua nak beli.. haha.. da la mahal siot.. and the most important, kena pandai cari kawan... kalau yang bagos, insyaAllah, tak mudah hanyut.. Alahamdulillah, aku berkawan ngan org baek2.. haha.. budak2 STF.. whatever, study come first okeyh!!!!


No comments:

Daisypath Friendship tickers