Thursday, March 3, 2011

end up week~

hari ini hari jumaat..
yeay!! no more replacement untuk digit..

tau tak dah tiga minggu berturut turut kelas jumaat, 8 pagi hingga 5 petang..
boleh sakit jiwa dan mental...

bangun pagi tgk rumate yg masih lena mimpikan anak raja..
sebb xde kelas hari jumaat..
psycho aku je..

tapi hari ni masih full..
petang: preparataion untuk ladies night (1st time kot aku nk membuat bakti dan menyumbang tenaga dan masa untuk surau blok aku ni shy ), buat kuih melaka dengan muslimat muslimat yg laen..
malam: susun paper untuk recycle, meeting khdmt penddkn, ladies night [nnti aku pikir mne 1 nk pegi]

esok..
aduhhaaaiiii.. igtkan nk lenggang lenggok berguling guling atas katil..
sekali ade lawatan untuk ko-q..
head-down-oh no-crying
pegi handcraft centre, kuala lumpur...
sempena hari kraftangan kebangsaan...
[migrain aku, dengan benda alah tu]
6.00 pagi kne kumpul..
padahal aku paling awal bangun 6.30 pagi..
[mungkin patot tido tros dlm bas mlm ni]

ape nk jadi dengan weekend aku!
hahaha-2
tau x bertapa berharganya weekend tuh...
minggu depan jumaat, sabtu, ahad ade khidmat pendidikan di pasir gudang..
minggu sekali lagi, pegi kenduri rumah han..

tgk rumate aku, jumaat n rabu x de kelas..
hujung minggu pegi berfoya foya..
onion-head-emoticon-17
adduii!!

kampunggal~
precious moment slip away!

No comments:

Daisypath Friendship tickers