Tuesday, November 30, 2010

la sepadora

2 words: so sweet
ok, gambo kt atas tu iklan semata mata..

esok akan ada paper programming...
which is the last for this sem (yeahhhaaaa!)

then lusa berehat sebentar..
arrange modul kelab.. dan
bukan berehat, tapi mengkotakkan semua barang untuk di simpan dalam stor..
lalu balik ke rumah!
(3/12/2010, seri puteri, 10 malam)

esok nk exam, mlm ni baru nk start study..
gila power ro0t..
mentang2 esok 30 % je..

last tadi bosan tido ajak budak ber 4 pegi mkan kt kolej 9..

at least bukak mata besar besar tengok alam..
dah seminggu x kluar dari blok mcm orang mati laki pon ade gak aku pikir..
(thanks rumie yg tiap2 hari tolong blikan lunch n dinner)

apa pon, harap2 esok dapat la menconteng sesuatu atas paper jawapan tuh...
x sampai hati nk biarkan kosong..

ey, korang pernah x rase geram tahap nk cekik2 je orang..
sebb aku tengah rase skrang ni..
eeeeeeiiiiiiiii..
setiap pagi pintu bilik aku ni asyik kne ketuk mcm nk runtuh dengan seseorang yg berniat nk kejutkan rummie aku..
(maaf, rummie aku ni ssh sket nk bangun)
mcm nk je cakap;
"oi, dalam bilik nk ade 2 orang, ko nk kejut sorang je kan, ko pegi kejut die elok2 boley??"
sambungan; "sebelum aku ketok kepale ngko same kuat dengan ngko ketok pintu bilik aku ni...
menganggu tau tak"..

ni bilik manusia, bukan zoo negara ngko nk kejutkan gajah, ketok pintu bilik orang mcm ni..
aiyyoo thambi!
haisy!! dah yg sorang tu susah nk bangun cari lah inisiatif laen..
paling2 ngko simbah rummie aku dengan air pon aku x kesah janji jgan nk ketok bilik aku mcm tu..
sakit hati tau tak!!!!

kampunggal~
budget carry mark tinggi sangat lah kot, padahal...

No comments:

Daisypath Friendship tickers