Tuesday, November 2, 2010

hiyarrkkk..

ok tajuk tu xde maksud ape2 selain dah setahun lebih x train taekwondo...
agak2 sidekick n turning kick pon dah xtau kot..

knape time study week paling malas nk study...

knape time study week jugak mule lah rajin nk naek basikal..

rajin nk gi maen basketball..

rajin nk pegi rasik (konon2 riadah lahkan padahal termenung jek)...

time x study week tu x pulak nk buat smue tuh..

ok, naek basikal dkat dlm u, (x kesah la mna2 u pon) sebb most universities mmg byk bukit2..
kcuali ipts lah kot yg sememangnya tgh city, mmg mencabar..
(knape ayat mcm karangan spm ja nih)



tadi pagi gi ambik basikal dekat pak guard..
thank you pak guard..
(aku dh lama tertanya tanya knapa kita guna word "pak" tuh)

then pegi kedai azah naek basikal...
mase pegi tolak basikal..
mase balik senyum je ddok atas basikal sebb turun bukit... muahaha..
beli maggi, eyh2x x, beli biskut n segala junk food..

isy3x.. sebenarnye ape aku nk tulis nih...

ok, pagi tadi bangun awal solat sbuh...
sebb tgh2 tido...
bermimpikan anak raja dalam princess hour, tetibe bunyi bising2x..
sekali bukak mata..
MasyaAllah.. ade 2 makhluk asing dalam bilik aku selain aku dan rummate..


2 ekor kucing sedap je tengah gadoh..

terus pandang pintu..
TUTOP!
naimah: tikah! tikah! bangun! kucing masok bilik!
jerit badget mcm penyangak masok bilik..
padahal kucing jek...
tikah; hah? (mamai mamai)
naimha: kucing! kucing! masok ikot mne ni?
kucing2 tu pon cam gelabah buaya tgk kitorang yg dah bising2x..
sekali die panjat printer aku yg kt bawah tingkap tuh,
naek atas meje, tros kluar ikot tingkap..
(naseb baek ngko x pijak laptop aku atas meja tu, klau x siap ngko)

ok, tu tingkap side aku lah pulek..
lupa nk ttop before tido semalam...
naseb baek kucing yg masok buatnye monyet ke ape..
mmg habes ar aku n tikah jadi mangse kne gigt ngn monyet..

ok, lpas ni konfem check tingkap before tido..
jangn tertipu dengan tirai yg tertutop..

kampunggal~
petang ni nk round2 tasek naek basikal..
yuhhhuuuuuu!!!

No comments:

Daisypath Friendship tickers