Thursday, October 7, 2010

reminding me~

akhirnya lepas seminggu turun naek HEMA (hal ehwal mahasiswa) cari encik nizam..
hari ni aku berjaya jumpa dia..

mcm nk menjerit kegembiraan sebab akhirnya pencarian aku tamat..
HOHOHO..
JURUTEK punya pasal aku dah jadi mcm anak angkat HEMA dah..
tiap2x hari muka aku ade kt situ..

lpas dah setel, call abg Qaha..
cakap2x..
lpas tu..
"naimah, nk join GOP x?"
terkejut aku..
sebab ari tu die cakap 1st year x join GOP (global outreach program) jurutek..
"boleh ke?"
"abg kne cari sorang lagi tempat kosong.. nak x?"

baru semalam discuss dengan nora, tehah, dila nk buat GOP..
tapi x tau nk pegi mne..
n nk buat 1 team pon xtau nk ajak sape..

tetibe pluang terbuke mcm ni...
perlu ke aku terima?
GOP ke Korea, bulan 12 ni..

pegi kelas basic..
nora tanye,
"weyh, dapat mesage untuk jadi MT KLM x?"
check henfon..
"x dapat, ngko dapat ke?? tahniah!"
pergh! nora n tehah dapat jawatan dlam KLM...

tahniah..

malamnye, gi bilik naqibah..
ushar PERSONAL TASTE..
tehah n nora siap2x nk gi meeting MT penggal baru..

tengah sedap menonton hero citer tu yg selalu pakai seluar singkat mcm nk turun sawah..
tetibe dapat call..
'kak aimi'..

terus answer..
"naimah, kak aimi nk hantar message ptang tadi.. tapi dah hantar silap nombor"
"message ape eyh?"
"message untuk jadi MT KLM"
aku terdiam kejap.. bior betik ni...
"dah tu?"
"sekarang datang pondok depan ofis ktc boleh?"
"urm, ahaa.. saya datang.."

lepas sampai je..
urm, dah nampak muke2x MT baru KLM..
kcuali abang amir, mmg sebelum ni MT KLM..

elok dduk je..
nora dah bising2x..
"ngko MT aktiviti weyh.."
aktiviti???

ni bukan Majlis Tertinggi program..
tapi kelab...

aku buat aktiviti untuk jamuan raya tu pon mcm tunggang langgang..
ni kan kelab...

tapi bile tengok team Majilis Tertinggi yang baru ni..
dengan penuh semangat..
insyaAllah aku try pikul tanggungjawab ni..
senior yg selalu meringankan beban kitorang still ade untuk tolong...

barisan MT..

pengarah : abg Amir Hasrul
t/pengarah: kak dila
setiausaha: kak reen
t/setiausaha: tehah
bendahari: fatin faiza
MT peralatan: Rahman
MT kerohanian: Abang Azizi
MT aktiviti & modul : naimah & sherfiq
MT dokumentasi : nora

harap dapat jage kelab dengan baek..
n sekali lagi harap padat tunjuk ajar dari yg berpengalaman..
aku kire bonus sebab Abg Amir Hasrul MT aktivit penggal lepas..
kali ni die jadi pengarah, so senang nk bertanya..
n as stated, aku ade pair..
sebb before ni MT modul dengan MT aktiviti asing
tapi memandangkan MT modul x banyak portfolio..
so di combine dengan aktiviti..
bile dah combine, sorang je MT mmg x mmpu nk hold 2 portfolio tu...
so that's why aku di pair kan dengan sherfiq..
which is also 1st year..

at last, hujung minggu ni paling bermakna..
lpas dekat sebulan hujung minggu aku sibuk dengan program..
saya nk tido dan siapkan assignment!!!!!!
ini cuti paling bermakna ouh!

kampunggal~
saya nk gotong royong dalam bilik esok..
yeah!! n spend time dengan rumate lpas dekat sebulan tinggal bilik n rumate..
mintak maap tikah...

No comments:

Daisypath Friendship tickers