Saturday, October 23, 2010

blank day~

semalam bangun pukol 7 pagi, get ready untuk gi test..
lpas habes test (test sgt menyedihkan, 3 hari tido pukol 4, mcm tu je x boleh jwb jugak)
jumpe syerfiq, nora, tehah discuss untuk aktiviti AGM KLM..
lpas tu memanjt bukit gi mkn dekat K9..
penat giler panjat bukit tu, nk mkn punye pasal..
(rase mcm lapar balik time balik tuh)
sampai bilik trus print out task untuk poison box..

then siap2x untuk gi AGM..
start pukol 3, habes pukol 6.15..
(sepatotnya 4.30 ade perjumpaan JURUTEK, JURUTEK dari UTM KL datang..)
tapi abaikan jelah sebb meeting x habes lagi..
lpas habes meeting, x boleh nk balik..
hujan lebat giler..
kilat, guruh smue ade..

lapar jangan cakaplah..
perut dah nyanyi lagu mcm2x..
pukol 7.45 order mkn kt kafe blakang dewan tempat meeting..
8.20 baru food sampai..

pukol 9.00 ade perjumpaan jurutek lagi..
buat barberque untuk jurutek utm kl..
tapi dah x larat sgt,
lpas habes mkn pukol 9.00..
balik bilik..
lupe pulak nk ckp dekat senior jurutek, aku x pegi..

balik jumpe ayu,
die mintak point note making aku untuk buat essay..
sebb aku 1 group dengan die..

ari tu pon die yg buat essay untuk group kitorang..
bukan aku x nk buat, tapi elok aku tnye je
naimah: ayu bile nk buat essay?
ayu: ayu dah buat, nnti nk print dekat bilik naimah ye..

semlm lpas bagi tu aku gi bilik die nk buat same2x..
tapi dah mngantuk, janji ngn die aku tido kejap setengah jam..
nnti aku gi sambung buat...
n die pn ok je..
(die mmg slalu je paham klau aku busy dengan jurutek + klm..)
sekali tido pukol 9.30 mlm tu..
bile trjaga, tgk2x dah 8.30 pagi..
waaaaaaaaaaa!!
oveslept for 11 hours..
sangat sedih..
assignment tu ayu yg buat sampai siap..
essay 3 pages..

sorry ayu!! sorry!

bangun pagi tros bukak e-learning download assignment programming..
sebb ni pon aku pair dengan die..
so maybe boleh tebus kesalahan untuk buat dulu assignment tu..
sebb pagi ni die gi shopping..
(die ni mmg kaki shopping giler! tapi study selalu jugak hebat!)

tgk asssignment, bace 40 ribu kali (ni tipu)
pon tetap x paham..
bahase ape lecturer ni tulis..
berbelit belit...
kejap nk itu, kejap nk ini...

teros termenung tgk dinding..
nampak pulak board kt dinding..


nilah board aku..
penuh dengan segala mak nenek..
name cards, pamphlets, cards, notes, appointment card, resit broadband, schedule..

aku pusing belakang, engok board rumate aku..


ni haaa...

nampak pulak pamphlet kt tepi meja..
pamphlet program aku hari tu...


aku x cerite pon kn pasal program ni..
sebabnya; IT'S A FAILED..
mcm tu je kan, aku tungkus lumus naek turun HEP..
tapi bak kate penceramah tu, bilangan orang x penting, yg penting keikhlasan org yg datang tu..

konklusinya;
mmg aku unmanaged giler sekarang..
study week lagi seminggu start..
org lain 1st sem ni mule berkobar kobar score subject itu ini..
aku? serabut dengan segala program..
assignment pon partner yg siapkan sorang2x..

mcm nk je ikot ayu pegi mkn2x..
(aku mkan je tros happy)

gegeegege...
SEDIHHHHHHHHHH..

kampunggal~
keep silent please...

3 comments:

island girl said...

please start study from now..
you never late if you start it from this moment.. but you already late if you say to start everything tomorrow..

remember your family's trust.. never disappoint them..
everyone are busy, but make your life with zero excuse..

so you need to manage your day systematically..

don't forget to pray to Allah.. hopefully Allah will bless your day..

shafiqabdshukor said...

kagom tgk board die..
segan la lak nk tnjk board abg shafiq..
gud luck...

naimah said...

island girl: thanks!! duhsh3x(tumbuk diri sendiri yg mlas study)

a.capik: kagum?? serabut giler.. huhu..xtau ape yg penting ngn x penting kt stu.. smue tampal jek..

Daisypath Friendship tickers