Friday, September 3, 2010

RACISM???

mungkin sebab nilah utm mewajibkan student ambik kursus hubungan etnik..
ni klau dr sia keng yek tgk agaknya kne srtoke x???

ok ni bukan kelakar..
marah?
as a muslim mmglah marah...
tapi i do believe in Allah
diorang buat mcm ni, tapi di akhirat nnti diorang akan rasa azab seksaNya
Subhanallah..


kampunggal~
kenapa nk marah kne melibatkan nma tuhan??

4 comments:

a kl citizen said...

yang banyak kepala tak betul ni saya tengok ...yang umur belasan dan awal dua puluhan, cakap ikut sedap kepala dia je kan...

tak guna melayan anjing yang menyalak bukit ni naimah...
buat tekanan darah tinggi je

black_mel said...

hubungan etnik tu mana2 uni rasa2nya ada kot..dan lagu satu kenegaraan supaya kita tahu asal usul tanah melayu,kontrak sosial dan sbg...

naimah said...

nilah maslahnya..
nk komplen psal racist tapi mlibatkan tuhan pulak..

2 konsep yg x sama langsung..

yup! they should know their right..
asal usul diorang...

FuTuRe L.A.E.P said...

bdk xlama la tu..
cering bulu roma aku baca post dia..
dok depan mau aku tmpaq laju2 gak..