Monday, August 9, 2010

hot stuff~

tetibe lunch tadi teringat mase explorace simbiosis..
checkpoint pertama..
kne makan sandwich..
aku tgk, adam, rahman n aimi makan slumber..
elok2 aku mkn..
MasyaAllah..
diorang letak wasabi byk giler dlm tu...
mmg bad luck aku gi pilih pinggan terakhir tu...
mengong!!
dahla aku cerewet bab mkn..
terus bangun terlompat lompat mcm kne sengat ngn tebuan...
semua fasi dah senyum2x tahan ketawa..
n alumni2x yg baru sampai..
"sape yg kne?"
serentak diorang tunjuk aku...
ketawa ramai2x..
wargghhhh.. aku pusing2 1 meja, pikir cmne nk habeskan...
matilah.. matilahhh....
yang rahman, senang je ko cakap eyh,
"telan je tros"
cube ko try!!!
last2x dah tkluar air mate ni.. sebab x tahan sgt..
diorang semue tanya, ok x..
hahah.. tau takot..
n abg ***** dtg dekat, dudok sebelah..
"ok x naimah? boleh x?"
alahaaaaiiii.. jgn nk buat caring2x..
nnti i malu... wakakaka..


eyh2x,
ade abg ***** tu senior course aku tu.....
wwwuuuuuuuuu *winkwink*..
sgt best! sgt smart! sgt baek! sgt caring!
hahaha...
pikir ape tu???
x, aku kagum lah dengan die sebab die budak ytn..
scholar TNB..
susah kot nk dpt tu..
batch aku yg dpt gi interview smue yg 4 rata je...
baru je nk kagum n nak ushar2x..
tiba.. tiba... cet!!!
ok, xyah citerlah ape kekurangan die yg menyebabkan die tkluar dari list calon untuk diushar aku... sedeyh aku!! T.T

ni aku nk story morry pasal cik baizura cun, idaman shah..
masyaAllah..
bukan takat shah dan golongan seangkatan je yg admire baizura ni..
baru2x ni..
hot di FB..
diorang, senior 2nd n 3rd year elektrik, edit gambo die biar nampak dudok sebelah diorang..
giler hebat paparazzi kt fakulti elektrik ni...
bile diorang ambik gambo tu pon x tau lah...
igtkan orang lelaki bukan kaki port cenggini..
rupa rupnya! cesSSs..
same je!
n hotnya gambar tu berjaye mendapat komen lebih dari 100..
klau aku punya status kawin ngn anak sultan pon belum tentu dapat komen byk cenggini...
n antara isi2x komen tersebut..
-diorang berebut rebut (siap nk bunuh2x lagi, mereng bebenor)
-si baizura dah mendapat panggilan "budak mata bulat"
-bertambah ramai yg makin tau siapekah "budak mata bulat" yg sering diperkatakan..
oihhh, byk gilerlah...

n tadi aku gi lunch dengan baizura..
ade sorang mamat ni..
pandang die mcm nk telan..
aku pulak yg takot tgk...
si baizura ni mmg x pernah nk sedar bile org ushar die..
mcm nk telan pon ade aku tgk..
nilah yg aku malas nk jalan ngn die ni..
nnti aku jugak yg perasan org tgh ushar aku..

walaupon aku ni biase2x je..
aku bersyukur..
susah jugak jadi comey cam die tu..
pegi mne semue org pandang.. org kenal...
buatnye terjatuh tangge..
klau aku mmg org x perasan sebab org x nengok pon..
klau die.. hahahahaha..
mlas la nk ckp byk2x.. pkirlah sendiri...
lpas ni ko jln baek2x ye baizura...

si shah pulak dah sibok dengan laptop yg baru je beli..
bile nk kasi aku try???
eyh2x, shah pon dah mule jadi hot stuff...
roommate aku yg mne merupekan klasmate die, dh byk pulak soal2x pasal die..
dengan gelaran "shah 4 flat"..
aish, tergugat aku bile semue org dah jadi hot stuff ni...

xpelah.. aku co0l stuff eyh..
:P

btw, aku hepy sgt ngn environment n friends keliling aku sekarang..
thanks to all~

to readers: sorry yea, x byk input nk dikongsikan..sekadar karot marot aku..

p/s: SeLAmAt BeRPuASa!!
SeLAmAt MenJaLanI iBaDaH pUAsA~

kampunggal~
tolonglaaaahhhh.. aku malas giler nk buat assignment + study..

No comments:

Daisypath Friendship tickers