Saturday, August 21, 2010

baru dan lama

tadi dengan gagah perkasanya datang nk berbuka dengan aza dekat kolej perdana, gi bli mkn dekat arked k9..
n terjumpe haiqal dengan aiman..
borak2x dari pukol 6 sampai 7.10 baru sedar nk balik kp..
aza cakap, "kawan baru x sama dengan kawan yang lama kan, rasa macam xnak cari kawan yg baru nk kawan yg lama jugak"
ye, sebab tulah dari ktc aku galas beg utm ni berisi laptop, baju dengan buku calculus panjat bukit gi kp untuk tido bilik aza..
nasib baek meeting klm dah setel petang tadi..

n aku pon dah tukar dari portfolio cenderahati ke aktiviti..
memandangkan tetiba adam kasi portfolio aktiviti pada si pedah yg sekali pon x pernah nmpak muke turun meeting klm..
kang susah pulak nk conduct activity yg melibatkan senior..
n awal2x lagi harap diorang paham kalau 2/10/2010 tu aku x dpt join preparation pagi tu sampai program dekat fakulti selesai..

picture taken at padang seroja, uitm, shah alam... sukaneka asasi engineering~

yea, saya rindu mereka2x ini..
even lebih dari separuh, (12 dari 20 orang) sambung belajar di utm, tapi susah nk jumpe..

kawan lama x sama dengan kawan baru?
memanglah, kawan baru pon x same dengan kawan lama...

kampunggal~
if they cant follow your way, try to follow their way but remain the old you..

No comments: