Sunday, July 4, 2010

transformation~




kepada ini...


matrik kad dah siap.. nk tau knapa ada smiley tu???
besok kitorang kne gi perjumpaan ngn vc kt dewan sultan iskandar..
semue first year terlibat..
pergi naek bas sebab jaoh..
then masa nk balik, senang lah fasi nk cam klau kitorang ni dari fak kjuruteraan elektrik..
so ini bertujuan mengelakkan kesesatan atau kehilangan atau kesilapan naek bas..

huh! mmg prihatin kan fasi kitorang??
*wink*
hari ni orentasi sgt best jugak.. mcm biase..

ptg tadi ade audition untuk netball player sebab sabtu ni ade sportday minggu orentasi, lawan antara kolej..
so, aku berangan lah nk wakil kolej aku ni.. haha!
Alhamdulillah aku terpilih..
nak tau knapa aku terpilih???

sebab netbal one team yg main 7 org reserve 3 org..
n tadi ada 14 orang, n kolej kne hantar 2 team..
kih3x, so xde yg terbuang, semue dapat..
reserve pon xde..

wah3x, rindunye main netball time chemical engineering challenge, uitm..
best sgt2x!!!

tadi buat kumpulan..
my group dalam 10 boys, 4 girls..
ramai jugak budak dip 3 sem..
diorang sgt sporting.. n co0perative..
ok, get to go..

esok;
pagi: PERJUMPAAN DENGAN VC
tghr: GOTONG ROYONG DI FAK
petang: PERJUMPAAN DENGAN TNC
malam: PELAN INTEGRASI



kampunggal~
nampak jadual padat kan?? tapi mmg happening n best giler!! kih3x..
oi! doakan aku netball sabtu ni.. aku nak menang! dahla ari tu mase CHEC kalah, tension aku!

3 comments:

Anonymous said...

apa posisi mama?
dgr dr cara mama cita mcm enjoy ja ngan orientasi..huhu..best gilerr!

kakni said...

alhamdulillah.. baguslh dah dapat sesuaikan diri kat sna..

wish u all the best!! belajar rajin2 nnt..

naimah said...

abon: GS lah, apa lagi.. huhu..

kak ni: a'a, hepy2 ja kat sini..

xtiviti semua best2x