Wednesday, July 21, 2010

pedas!

hari ni kelas pukol 10..
sampai pkol 1..

masok kelas math tadi, before pkol 12, dah habes..
hari ni 1st time paham apa itu vector calculus..
sebelum ni lembab mcm siput..
(lecturer tu ajar mcm kilat sebab bdak matrik dh blaja benda ni, aku yg x matrik ni die xtau ke???)
kira oklah kan dari shah asyik tiru budak matrik..

kemudian..
tros terkedek kedek naik lift dengan angkatan 1 kelas turun dari tingkat 3 ke tingkat 2..
memanglah mengada, nk naik lift jugak, padahal 1 tingkat je..

pkol 12 masok klas Dr Nik, Electrical Eng..
dung dang dung dang..
dah nk habes klas..
dia nk memperkenal kan kepada kitorang itu PSpice..
dengan dialog berbunyi begini..
"PSpice ni klau tanya orang die cakap tak tau apa itu PSpice, dia bukan electrical engineer lah tu.."
kitorang angguk2x itik sudu..
"awak semua tau PSpice??"
serentak,
"TAU!!!"
sedangkan sepatah habuk pon xtau ape kejadahnya tu..
dah bajet engineer lah tu..

sedangkan aku tau hot n spicy kfc je..

alah, program nk kire current, volt n segala benda dalam circuit..

sekarang aku rasa mcm VIP..
tiap hari ada jemputan ke majlis2x..
teeet! teeet! (msg masok)

khamis malam ade usrah di......
petang ni dekat belakang DA pukol 5....
kalau masih berminat....

hari jumaat ni ade pertandingan busana muslimah..
percaya x aku masok benda ni??
(mcm nk terkeluar bijik mata baca statement ni)
alah, akak tu dok pujuk2x..
serabut kepala aku, nah, aku isi nama..
kasi 5 ringget..
busana muslimah tu apa?
baju kurung pon boleh la kn..
tp xleh la pakai shawl, nnti aku di disqualified..

hari sabtu ada karnival warna warni 1 malaysia 8.00 a.m to 11.00 p.m..
byk giler game..
aku baru je tadi nk daftar game "galah panjang" (yg aku asyik tersasul cakap galah tinggi..)
hantar msg mengikot arahan poster
dapat reply
"maaf untuk lelaki sahaja"
jahat! jahat! jahat!
tulis kt poster tu perempuan pon boley..

hari sabtu ada perjumpaan dengan intel..
apalagi diorang nk membebel bebel..
agaknya kna pakai cantik2x, mnalah tau nnti die offer keje ngn die lpas grad..
kuang3x..
perasanlah, klau dah blaja electric power bukan senang2x nk join diorang..
lainlah comp eng, electronic eng, micro-electronic eng..
kitorang yg power electric, medical-electronic, mechatronic, biomedical eng mmg perasan jelah kan...

so weekend dah ditanam dan dikubur..
kesian si shah yg dah kemaruk nk main bowling..
dengan msg yg sadis..
"naimah jom gi bowling mlm ni, naek teksi"
n aku plak 2 lpas tu baru perasan msg..
"sory2x, baru dpt msg.. pegi x tadi?"
"xpon, xde org nk pegi.."
"xpe2x, weekend ni kite gi ngn kengkawan.."
last2x terkubur.. harap ko x rase nk bunuh diri sebab x dapat pegang bola bowling tu..

jumaat pagi je free, aku harap dapat siapkan assignment yg berterabor sini sana by tonight..
malangnya fesbuk sentiasa menghantui aku..
blog kazen aku, sini, ade list jenis setan2x..
aku rasa fesbuk pon boleh masok list..dengan fungsi menghalang aku buat assignment..

kampunggal~
what a day, what a week..
weyh, lapar! lapar!

No comments:

Daisypath Friendship tickers