Monday, July 19, 2010

jatuh tapi panjat lagi!!

orang cakap jangan bermimpi terlalu tinggi2x, nanti jatuh, sakit!!

ada jugak orang cakap, mimpilah tinggi mcm bintang, sekurang kurangnya bile jatuh, jatuh di kalangan awan..

saya pun xtau nk target tinggi ke rendah..

kebelakangan ini, saya happy blajar kt sini..
sangat2x jujurnya..
semua kena dengan minat n cinta saya pada bidang ni..

tapi banyak jugak perkara yg x menyebelahi saya..
bila netball kalah.. sedih2x...
saya x dapat jemputan perjumpaan PMI dan rakan muda..
klau korang baca previous post, korang mesti tau kan saya excited ouh nk involve ngn PMI..
nak main netball untuk sukam pun xde orang nk join..
saya x dapat offer gi interview YTN..
x dapat offer untuk AJK SUKAM.. (yg ni x kesah sgt)
kwn2x yg mcm susah je nk tolerate hal blajar..
tadi masa gi lab, dapat partner untuk eksperimen, itu adalah seorang LELAKI..
aduiii.. saya dah serik buat eksperimen dengan yg dinamakan lelaki ini..
bukan lelaki malas! x, diorang pon rajin..
masalahnya susah klau partner dengan mereka bila nk diskus report, question mlm2x..
paling x best sebab klau yg susah nk co0perate dengan perempuan..
jenis ini yg saya dapat..
org tanya apa nk buat, terus x jawab then buat sendiri..
saya ni tunggul ke???

sekarang saya sedang memohon sesuatu..
hoh0ho..
kawan2x, tolonglah doakan saya untuk dapat ini..
tolonglah, tolonglah..
klau x dapat saya memang menangis!!
saya dah apply untuk masok team

"Electric Vehicle Challenge"
di bawah pengawasan EnCon (Energy Conversion) Department,
Fakulti Kejuruteraan Elektrik, UTM

saya nk sangat!!

nk kna compete dengan beratus orang..
ini impian saya ketika ini..
Dr Nik, tolong ambik saya!!
janji2x!! nnti saya gi jumpe Dr selalu tanya soalan..

kawan2x.. doakan saya..
sebab application saya itu x menarik..
result x sebagos berpuluh puluh orang yg dapat 4 flat..
saya pon x aktif dkat uitm dulu selain membasahkan diri dengan peluh bermain netball..
tapi saya berharap dapat ini..
klau saya dapat ini, dapat sembuhkan luka hati saya..

saya ingin bermimpi tinggi, tetapi takut bila jatuh saya sakit, saya pasti x kan jatuh di kalangan awan..

kampunggal~
ini impian saya.. boleh x kali ini saya tersenyum sebab impian saya tercapai??
tolonglahhh, doakan saya..

No comments:

Daisypath Friendship tickers