Friday, July 30, 2010

first victory~

tadaaa!!
yea i did it..
pagi tadi baru dapat msg untuk pergi majlis perlantikan ni..

tapi yang kurang mengembirakan,
i was assigned for biro kebajikan..
muke aku ni muke org baek2x agaknya..
n ade muke suke bantu orang..
Alhamdulillah..

tapi agak frust sebab x dapat biro penerbitan..
kecewa! kecewa!
x nampak ke kesungguhan dan cinta mati aku pada bidang tulis2x ni..
sehari 2 3 kali update blog..

tp mmglah x layak pon..
sekali die tanye..
tau gune adobe??
xtau..
flash?
xtau..
photoshop?
xtau..

mmg x layak kan???

xpelah.. dah rezeki aku untuk menyumbang kepada kebajikan...

izumi: ey, best lah biro kebajikan..
naimah: best apanya..
izumi: yelah boleh buat kebajikan untuk kitorang..
naimah: tu bukan aku yg best, tu korang yg best..

so, akhirnya aku berjaya mencapai salah satu target aku..
n masih menanti respon untuk electric vehicle challenge team tu..

dah berminggu minggu ni..
xde respon pon..
ke Dr Nik dah lupe application aku sebab awal sangat hantar...

fatin changmin: pegi lah jumpe die tanye..
naimah: xnak lah.. nnti die cakap x tau nk sabar..
fatin changmin: alah, pergi jelah tanye.. mne tau nme ko tercicir
naimah: die cakap tunggu.. tapi dah lame jugak ni..
fatin changmin: tunggu, tunggu.. tgk2x nnti kete tu dah siap weyh..

: (

ape patot ke aku send emel tu skali lagi..
cet!!! benci tau tunggu tunggu ni..

pagi tadi terlewat bangun sebab semalam main netball sampai 10 malam..
dapat msg, PMI..
'perjumpaan pukol 5 petang'

kemudian dapat msg JURUTEK
'EGM dan perlantikan jawatan exco pukol 3 petang'

hantar msg kepada PMI
'akak, saya datang lambat sikit, ade EGM JURUTEK.'

tetiba dapat msg KLM
'lambaian mesra, kumpul dekat tadika ehsan pukol 2.30 petang'

hantar msg dekat JURUTEK
'salam. nnti lambat sikit pergi EGM, ade lambaian mesra pukol 2.30'

itulahhhhhhhh.. benci, benci...
buku dah makin jauh dengan saya...
ni baru balik dari jurutek..
aktiviti PMI dikuburkan sahaja..
sudah penat..
mlm ini netball..
esok kena ada di padang KDOJ, persiapan hari sukan tadika ehsan..

saya rindu nota2x n buku saya...
maaf, x sempat nk belek2x korang...
jangan jauh dari saya, mcm mna saya makin jauh dari korang...

kampunggal~
cepatlah habes SUKAM, Lamabaian Mesra..
saya nk kembali pada cinta hati saya..

No comments:

Daisypath Friendship tickers