Friday, July 2, 2010

ade je yg nak layur aku


tadi otw dari kedah ke kl..
nampak x atas tu??? hah!
jumpe kt highway..

itu namanya FERRARI..
yea, klau bwak x laju mmg jangan n bli kete ni..
tp, klau ade speedtrap n u have to drive at 60 km/h sanggop kah kau bawak kete ni dengan 60 km/h je??
ke lebih afdhal ko bayar saman rm 300 tuh?

alaahh, klau bawak kete ni, 300 tu mcm 30 sen agaknya..
sebab ko dah xde bende nk buat ngn duit yg ko bli kete ni..

klau ade duit, mcm x boleh nk bli kete ni..
(bile pulak aku nk jadi jutawan kan??)
nnti mcm mna nk tumpangkan org kampung aku gi pasar..
boleh naek 2 org je...
(aku kan baek, suke tumpangkan orang)
dari beli kete ni, dah boleh beli 4 biji bas..
160 org boley naek..
tiap2x hari org kampung aku dapat gi pasar x yah susah2x tunggu bas dengan harga RM1.50..
(cet! lagi mahal dari rapid kl)

p/s: mule2x tadi nk cakap pakwe aku nk kasi kete ni, tapi takot korang hentak aku sampai pengsan..

kampunggal~
ahhh.. impian lagi.. accord or camry pon jadilah naimah ye..

No comments: