Friday, June 11, 2010

MANOLOS~



watch sex and the city??
tak kesah la tgk ke tak..
gua nk ekpressikan kekaguman gua yang terliur tgk kasut manolo blahnik yang carrie bradshaw beli dalam crite tuh...
CANTIK GILER!!

setelah berpuluh kali ushar citer ni, gua memang geram giler tgk kasut ni bro..
dalam citer tu die ade cakap price kasot ni 525 us dollar kan??
(RM 1739.12)

but the actual price is 895 us dollar..
(RM 2964.80)

but in malaysia xde butik manolo blahnik eyh..
klau ade, konfem harge die lagi mahal plus dengan tax lagi..
mau 4000++
(mcm aku nk gi bli je kan??)

boley gua buat statement nnt gua nak hantaran kasut ni??
bagi 1 hantaran ni je pon xpe..
kuang3x...

kampunggal~
korang mesti cakap x cantik pon kan??? hesSs.. ko kne tgk dlu die pakai n ushar btol2x kasot ni..
(jenama itu juga main peranan)

No comments:

Daisypath Friendship tickers