Saturday, June 19, 2010

hijrah sekali lagi??

from UiTM ------> UTM

kene concern dengan "i" tu..

n sekali lagi tempat baru n kene cari kawan baru..
even ramai classmate dpt situ, tapi yang course aku, aku sorang je perempuan..
xkan nk berkepit dengan shah!
cukoplah aku ngn die selalu terheret ke sini sana sekali dulu sebab report physics group kitorang yang selalu kucar kacir last minute...

tp xdela rase takot sangat..
dulu mase gi skolah lower secondary pon sorang2x..
upper secondary pon sorang2x..
asasi engine pon sorang2x..
sekarang pon sorang2x...

mental kene kuat sebab kt situ bukan dekat dengan boss aku..
my mumy n dady..
n vice canseolor tu pon bukan bapak mertua aku..

yg ade cume kazen course chemical engineering.. tu pon da final year..
sedara x de di johor, melaka, n9, pahang...
so, ape jadi aku kene jadi superwoman solve sendiri prob..

dulu uitm, abg2 n akak ade..
so bile masuk uitm baru seminggu n purse kene rompak dekat mid valley still buat cool lagi..
klau nnti jadi mcm ni kt skudai nk nanges kuat2x kt danga bay!

pergi sana, suka x suka kena belajar jugak..
ni jugak yg aku plih 1st choice...

jangan selalu shopping
(tapi kazen aku cakap dekt ngn tesco.. errr)

jangan selalu tgk wayang..
(2 je yg aku nk tgk eyh, SATC2 n harry potter, lpas tu klau ade yg laen aku pikir semule : P)

cari pakwe.. eyh salah! jangan cari pakwe..
(xleh eyh??)

jangan selalu gi gossip kt bilik orang..
(syafa, yot n syafiqa dah jaoh ni.. boley kot)

assginment buat sendiri, jangan meniru..
(insaf btol ni..)

bila eksperimen litar, jangan lagi rosakkan barang lab..
(dekan tu bukan atok aku)

klau terasa ngn kawan, jangan ambil hati..
(die pon manusia.. bukan perfect)

mo0d belajar datang semule..
tapi kali ni lain..
8 semester..
x sama dengan asasi dulu, even statusnya still pelajar universiti..
asasi penentu hala tuju hidop saya..
ijazah penentu masa depan saya...

ok.. go0d luck also to my other 3 kazen..
shaheer, [business study] uum (kedah)
siti, [teknologi islam] usim (negeri sembilan)
jannah, [pengurusan teknologi] utem (melaka)
saya, [kejuruteraan elektrik] utm (johor)
(kenapa berselerak utara, selatan, barat ni??)

kampunggal~
u life kambali..
at last, boley gi danga bay eyh?

1 comment:

syafiqah said...

danga bay agk jao kn.da btol2 kt jb tuh.eheh

Daisypath Friendship tickers