Thursday, May 27, 2010

itu lah kawan~

theory dari dapur untuk post kali ini~

berapa banyak awak sayangkan kawan??

100% - ibu bapa anda menentang persahabatan tersebut dan anda lebih memilih sahabat dari ibu bapa anda

90% -sekiranya sahabat anda mengalami masalah jantung, anda sudi mendermakan jantung anda untuknya (kira cam sanggup mati la tu)

80% - anda sanggup kehilangan kekasih yang paling anda sayangi demi sahabat anda..

70% - anda hanya mempunyai rm 100. tetapi sahabat anda ingin meminjam rm 1000, anda akan meminjam dari orang lain untuk beri padanya…

60% - anda perlu menghantar assignment pada keesokan paginya, tiba2 sahabat anda menelefon anda dan menyatakan dia mempunyai masalah peribadi, anda akan tinggalkan assignment tersebut untuk bertemu dengannya..

50% - sekiranya anda amat lapar (lebey kurang da banyak hari tak makan), makanan yang ada amat terhad, anda sanggup beri makanan tersebut padanya..

40% - tempat menyimpan semua rahsia, dan berkongsi suka dan duka..

30% - sekadar kawan bercerita dan berborak…

20% - tempat untuk berbicara ketika bosan dan tiada teman lain..

10% - sekadar bertegur sapa n say hai..

0% - tau nama n kenal muka, bila jumpa buat tak kenal je..


whatever friends, saya xtau mna tahap saya sayangkan kawan2 saya..

saya tak tau nilai yg mana...

klau ada sesiapa terasa hati atau marahkan saya, saya mintak maaf sangat2x..

saya pon manusia biasa...

ni post dari blog friendster saya, naimah n her story

kampunggal..~

maaf itu mungkin ungkapan terlalu mudah sehinggakan ia makin susah untuk di beri.. maaf~

No comments:

Daisypath Friendship tickers