Saturday, December 12, 2009

picnic in bagan lalang!

date: 12 disember 2009

day: saturday

venue: bagan lalang

time: 8.30 a.m till 8.30 p.m

axtivity: picnic

sampai pkol 8.30 pagi.. ingatkan air naek pkol 10.. tunggu punya tunggu, pak cik jual nasi lemak tu kta pkol 2.. maka kami lima beradik main uno lah dulu..
macam main perang2, riuh gila, padahal main uno ja.. huhu
besa lah, diorang mang x puas ati dengan kepakaran aku, yang menang dua kali berturut turut!
hahah...
siap buat pelan nak jatuhkan aku!
cuss.. ngeng..
aku kt pantai tuh (air x naek lagi).. belakang tu Golden Palm Villa.. in construction..

namaku.. (malas nk rotate) huhu..


cuaca yang mendung.. pagi lagi ni...
my sis in law, rosalina erma..

my bro, zulfakri.. main layang layang...

my sis, mazira.. my bro in law, zamrizan.. my nephew, umar wafi..

ni ketam abg aku gi tangkap.. ksian dia..

nilah umah sementara kitorang.. best nih.. ada tilam lagi dalam khemah tuh.. pak cik jual nasi lemak cakap air naik pkol 2, pak cik kat kedai cakap air naik pkol 5..
pkol 2 tu air da byk, tapi aku x puas ati, nk tunggu pkol 5 jgk.. so aku tido dr pkol 2.30 sampai pkol 4.45..
bila aku bangun, air dah turun balik!!!
wargh! bengang aku kna tipu ngan pakcik kedai tuh...
xdak maknanya....
org yg dah makin ramai.. semua berkhemah.. best nih!

malam.. on the way kemas2 nk balik.. rmai giler tido situ.. len kali nk tido stu jgk larh.. cam best je..

No comments: