Saturday, November 14, 2009

hello! anyone can help?

terasa seperti dugaan bertubi tubi menimpa diri...
bermula dari muet (listening) ntah kenapa speaker tu menjadikan suara org tu cam sengau je.. (langsung x clear)

selepas ber purnama menunggu result..
lpas keluar, xleh check pulak...

tiba tiba ketika mendaftar kolej tadi...
aku rupa rupanya dikenakan tatatertib..
-tak susun kasut
-tak buang sampah
-tak kemas bilik..

kenapakah???

surat pertuduhan telah diterima..
perbicaraan pada 8 disember...
jenaka apakah yang sedang berlaku???

aku kini ditempatkan di bilik sementara..
esok baru dapat blik tetap..
macam kena kuarantin pulak...

kalau diorang nk balas dendam pada aku dan pesalah pesalah yang lain,
pastinya kami akan ditempatkan di tingkat 4 atau 5..
itu dinamakan kurang asam..
*&$%&^*$##

dalam 200++, cuma 43 org terselamat...
fuhhh..
kekejaman sedang berlaku...
tolonggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


yang merana,
naimah mohamad...

2 comments:

s@z!3La said...

tingkat tinggi2 la best..
bleh exercise ckt..
sapa suh mls kemas tmpt tdo..
kn da kena msuk court..
kuang3

naimah said...

depa mang dah gila..
ari ni aku bagai nak mati usung barang dari groundfloor ke tingkat 4..
lpas ni jgn tkejut ar tgk aku krus..
sanggup x turun makan weyh.. haha