Monday, October 12, 2009

new story from me..

bagi mengisi masa lapang cuti sem ni..
entah kenapa la tetiba tangan aku ni rajin plak nak tulis pasal cerita baru kat blog ni..
cerita ke empat aku tulis dalam blog ni lepas 'aku.dia.kamu', 'duplicate', dan 'duplicate 2'...

cerita ni pasal anis yang pernah jumpa sorang mamat ni masa dia pergi umrah.. lepas dah jatuh hati kat mamat tu, dia tak pernah lupa mamat tu sampai dah lapan tahun..
tiba tiba satu hari masa dia pergi interview kerja, tengok tengok mamat tu jadi bos dia..
mula mula memang dia happy, tapi panas tak sampai ke petang, mamat tu tak suka pun dekat dia..
siap selalu sangat gaduh dengan dia..
maka berperang lah mereka di syarikat tu..

aku pun tak tau bila benda ni boleh siap.. line celcom kat rumah aku ngok ngek..
bukan takat boradband ja tak jalan, call pun tak dengar..
so, lambat gi la aku boleh siapakan citer ni...

No comments:

Daisypath Friendship tickers