Sunday, October 4, 2009

05/10/09..to be history

tajuk: tak de kena mengena selain untuk diri aku dan yang sewaktu dengannya...

tepat jam 12 tadi maka berakhirlah sem 1 aku.. nganganga...
setelah onak duri dan liku2 ranjau yang aku lalui selama 4 bulan ni.. (ayat x boley blah)

5 subjek yang buat aku slalu pening lalat n nyamok...
esemen yang buat aku mula hargai masa..
report yang buat aku lebey matang dalam kerja berkumpulan...
tutorial yang buat aku lebey paham amenda yang aku blaja...
lecture yang buat aku slalu merungut lecturer ngaja macam kilat..
eksperimen yang buat aku excited sesangat bila kna buat...
perjalanan kelas yang buat aku kenal klasmate yang seribu 1 mcam...

ada pahit dan manis.. ada duka dan gembira...

so, i'm starting to move on this u-life...

3 comments:

FuTuRe L.A.E.P said...

1st comment..yeay..
aku dpt merasai kemerdekaan yg ada pada diri ang..
haha..
bila balik kedah??
jom kua a.star..
lama xjumpa ang..

Anonymous said...

long way to go...wish u success slalu

sazsd said...

tahniah naimah.
lg menambahkan keserabutan
bila saziela muncul 5 okt tu.
xpasal2 kena handle aku.
sorry

Daisypath Friendship tickers