Tuesday, April 21, 2009

gmbar knuri ksyukuran


bebaru ni aku jumpa kengkawan dekatskolah.. tengah2 bergambar tu, sorang kawan aku lebih senang dipanggil pipah, sroh aku promote sket gmbar2 yang aku ambik tu.. so, aku tunjuk sket.. aku mlas nk describe 1 1.. x lrat nk tulis..











lpas sampai petang tu smua orang kluar sna sni.. mna ada yang nak masuk menginap lagi dalam asrama tu... gmbar kat atas skali ni bukti 2 orang ni kluar pegi village mall.. msa ni dah dkat 7 ptg dah.. balik? jgn cakap la.. kitorang gurlz yg plg lmbat blik..



malam tu, golongan kaum hawa gak yang kena potong memotong bawang, halia, carrot, kentang.. smua la.. dekat kantin.. atas bantuan tok su (tok wan sedara wan fitri).. penat wo00.. berbesen besen lak tu... habis smua nanges time potong bawang tu.. silap btol x bawak spec.. kot2 boleh membantu..


malam tu rasanya ramai yang x tido.. besa la, bla dah jmpa kawan2 balik.. macam2 nak cerita...
esok nya smua pegi beker dekat tarek.. berhempas pulas potong cabai, timun, terong n macam2 lagi la.. da tgh hari, sambut cikgu datang makan.. apa pon.. mang best siot..
lpas tu trus balik la.. huhu



























1 comment:

farhanN said...

btoi ka mcm2 nk cita?..jgn ngumpat dah...haha