Wednesday, July 14, 2010

kelasmet

apa itu tajuk eja mcm &*^%..
"Classmate"

gua nk ready2x pegi kelas..
kelas sgt lengang..
isnin je pack giler babeng, 8.00 a.m. - 5.00 p.m non stop kcuali sejam untuk lunch hour..
selasa 8.00 a.m hingga 11.00 a.m SAHAJA
rabu 10.00 a.m hingga 1.00 p.pm SAHAJA
khamis 8.00 - 9.00, 11.00-1.00, n 4.00 - 5.00..
jumaat TAK ADA kelas..

heheh!

budak perempuan dah kenal..
budak laki sorang pon aku x kenal..
dah berjuta kali perkenal nama pon aku x ingat..
eyh, bukan nk cakap aku ni mulia lah sgt x amik port pasal lelaki..
tapi aku x dengar pon suara diorang mse introduce..
agaknya telinga aku yg tersumbat kot..

kat sini 1st year je x boleh bawak kenderaan..
senior semua boleh bawak..
n x macam uitm boleh nmpak bersepah orang jalan kaki kt jalan2x..
ni, kalau aku jalan, nampak aku sorang je lah..
sumpah boleh notice yg jalan tu budak first year..
rase mcm nk cakap ("eyh, saya bukan first year tau, kete saya parking jauh sgt")
nk blagak je slalu

budak perempuan, 3 org dari asasi uitm termasok saya..
n mereka berdua, dapat 4 flat dulu..
saya?? x flat langsung, bergerigi je.. boleh potong pokok..

semalam pergi mkn dekat belakang kolej, dah ada kafe bukak time malam..
JUMPA D'CAFE (style giler nme)
mkn nasi goreng usa..
banyak giler die letak! dahla murah..
aku x pasti mungkin ke aku cun sgt mlm tu sampai die nk kasi byk sgt f0od tu..
ngeng3x..
xda lah, die nampak saiz aku, die takot aku x kenyang kot..

niat saya nk tgk SATC 2 mcm dah terkubur..
nk tunggu DVD kluar lah..
ari tu gi SPEEDY brong 4 VCD..
tu bukti aku BOSAN.
sekrg no more movie..
klas dah bermula..

sekarang saya budak baik, bangun subuh pkol 6.30, trus x tido semula..
gonjeng2x itu ini..
petang ini ada ifthar kubro..
tau apa tu???
alaaahhh, xtau lah tu..
(aku pon baru tau)

berbuka puasa ramai2x..
anjuran PMI..
aku kan PMI.. *wink!*
tapi transformasi lambat sket ye nk brlaku..
tshirt n jeans still pakai.. (not go0d!)
nnti klau cepat sgt transform, nnti korang x percaya..
haaaaaa...

nnti join usrah..
acecece.. saya budak baik..
eyh, ilmu akhirat tu penting..
nnti klau da dpt info2x dari usrah saya kongsi2x di sini ya..
(PMI bertanggungjawab ni)

kampunggal~
kejap aku, kejap saya..
ready to class~

No comments:

Daisypath Friendship tickers