Monday, June 7, 2010

ada lagi yg x makan.. adoiii...

pagi tadi dah bagi ikan makan..
pergh, melompat2x rebut makanan..
sabo larh..
org kt israel tu lagi lapar dari korang...

lpas solat zohor tadi, di bukakan pintu hati..
baru teringat..
rabbit pon x bagi makan jugak...
ADDDddddoooiiiiiiii...

geramnya aku..
lpas solat tros pergi blakang rumah..
jao0h la gak..
dalam 30 meter..


jengok2x dari luar reban arnab..
fuhhh.. selamat, semua still alive...


siap lari berkejar kejaran lagi..
tanda xdelah diorang ni kebulur lagi...

n tiba2x ada sekor ni lari2x datang dekat kaki aku..
haisssyyy.. nasib baek aku x terkejut sgt..
klau x, silap2x ari bulan termakan sepakan aku...
(len kali jln slow2x sudah, takot tau ark!!!)


sempat gak bergambar dalam reban diorang yang busuk ni..
n nyamuk byk giler..
ni first time aku dtg reban ni...
before ni, tkot nk datang sebab mmg otw nk datang sini mmg semak samun hutan belukar...


tetiba ternampak sekor ni, tido giler style larh!
mcm kucing.. ade gak bunny tido pesyen ni..
mcm aku time study atas katil...


ni aku teringat citer "u're beautiful"..
die cakap rabbit gigit org..
tipu arh.. baek je die ngn aku, even aku dah jolok kepala dia..
sakit ark???


boley jadi model brand palyboy x??? ngeeee!


p/s: nasib baek mak ayah aku x bela kerbau / lembu..
klau x mmg mati ar korang, xdenye aku nk gi kasi makan...

kampunggal~
gila banyak tahik ko berak!

No comments:

Daisypath Friendship tickers