Sunday, February 28, 2010

ini blog siape?

title: ikot suka la menda pa pon..

input: xde ape nak tulis tapi nak tulis jugak..

jadua hari ni:
pagi: bangun tido, solat subuh... semua roommate masih pejam mata... maka ter influence untuk pejam balik mata lepas solat..

9.30: bersiap nak pegi ptar.. brekfes dekat ko0p.. roti n air soya...

10.30: sampai ptar.. syafiqa nak naek tingkat 6.. aku da nak mati keletihan nak panjat tangga... ambik masa 15 minit untuk jantung kembali normal...

dapat invitation untuk g kayak.. respon: kalau org nk blanje, boley je.. tibe2 ade org nk sponsor...
thanks eyh...
shafa ajak gi pc fair kat dsb anexxe hall.. whoohoh00.. tu dugaan paling besar.. konfem ada gadget best lagi superb yang nk dimiliki... tapi, syafiqa da suroh jaga belanjawan dengan baik utk minggu2 terakhir ni...

mintak tolong afiq tengokkan antivirus kaspersky 3 users.. rm 95.. ok la tu.. bru rm32 sorang.. rm 32 tu tetap besar sebenarnya.. tapi before laptop ni masuk hospital n kna rm 320, tu lebey baek....

pergi makan tingkat 5.. laksa penang.. banyak pulak aksesori yang perut aku anti.. habis aku keluarkan semua aksesori2 tu, kt atas meja. tinggal separuh mangkuk je laksa yang tinggal... shafa yang dah menyampah tengok perangai aku, gi ambik piring untuk aku letak menda2 tu...

petang ni ada pasar malam.. seperti biasa aku n syafiqa akan menjadi pelanggan pak cik nasi lemak best... klau tak letak kupang, mesti letak sotong.. ataupun kedua duanya sekali... tapi petang ni nak gi kayak.. diorang cakap nak faraid kan hamper kelas ari tu... shafa ajak bawak nasi lemak tu gi kayak.. amenda tu?

dah 2 hari syafiqa sponsor makan.. thanks syafiqa.. jap lagi jumpe bank islam aku setelkan semuanya.. heheh.. atm busy sangat.. ko je atm yg x kne beratur n cucok kad...

dahla, dah habes menda yang aku nak bebel... nnti aku sambung lagi... wakaka...








No comments:

Daisypath Friendship tickers