Thursday, January 28, 2010

pehal pulak ni....

suddenly da giv up...
bengong larh...
dah buat kerja separuh jalan, nak giv up plak...

nak buat mcm mna....
yesterday it becomes something that i really want...
now it becomes something i didnt really want...
why???????

just bcoz of one thing, everything change....
just bcoz of "it", semua negative things came out in the head...
n mula rasa tawar hati nk truskan smua ni....

tolonglah NAIMAH!!!!
kesiankan la orang lain jugak..
bukan ko sorang je yang buat keje...
diorang pun buat jugak..
pehal ko nak cancel everything....

warghhhh... geram giler kat diri sendiri....
pehal selfish sangat nih!!!
keraskan hati untuk jaga perasaan sendiri..
tapi lukakan hati orang lain...

lupakan yang patut dilupakan...
lepaskan apa yang patut dilepaskan...
tengok kawan2 ko yang dah banyak tolong untuk buat projek nih...
kesiankan diorang...
bab perasaan ko, tolak tepi...
diorang lebih penting....

sape cakap x boleh????
pasal duit?? kitorang akan usahakan larh!
dalam 3 hari pon kitorang akan usahakan untuk dapat jugak!
pasal tea time?? kitorang akan arrange kan jugak!

to my groupmates, sorry kalau projek ni x berjaya jugak...
kita cuba yang laen pulak la eyh klau x dapat...
klau niat kita baek, Allah permudahkan, InsyaAllah....

this kampunggal need a support..~~

No comments: