Tuesday, February 3, 2009

untuk suka-suka...

sumber: internet...



tunggu esok aje..
pada suatu hari, satu rompakan bank telah berlaku yang melibatkan 3 orang perompak.pihak polis tidak dapat mengesan perompak itu kerana mereka berjaya melarikan diri dengan wang itu.
perompak 1:bos, banyak betul duit rompakan ini ye...
perompak 2:betullah,kalau macam ni lah kan, kita boleh jadi jutawan..jutawan fakir..ekekekekek perompak 3:kalau macam tu, baik kita bahagi-bahagikan duit ini supaya menjadi sama rata..
perompak 1:tapi macam mana nak bagi duit sebanyak ni, lagipun kita mana tahu jumlahnya..jadi..apa pendapat bos?
perompak 2:bodoh lah korang ni, merompak pandai, kira duit tak pandai..apa susah, kita tunggu esok aje...
perompak 1 & perompak 3:nape nak tunggu esok aje bos..?
perompak 2:la..bengap betul la korang ni..kita tunggu esok aje...sebab mesti keluar dalam surat khabar jumlah wang yang berjaya kita rompak ni..lepas tu, baru kita bahagikan....

lawak mamat evo
suatu hari ade la mamatnih dia nak balik dari kerja tiba tiba dia nampak ade kereta rosak
'kenape degan kereta kancil pakcik nih?'
'kereta pakcik rosak la nak nak balik rumah jauh lagi nih.'
'okla pakci biar saye tunda kereta pakcik dengan evo 4 saye nih, kalau saye laju sangat pakcik bunyikan hon dan kasi lampu tinggi tau.'
'ok la nak.'
mamat tu pun tundala kereta pakcik tuh ,tiba tiba mamat tuh terlaju,apalagi pakciktuh pun kasi la hon dan lampu tinggi lalu mamat tuh pun slow balik tiba tiba sebuah kereta firari potong kereta mamat tuh. Apelagi jiwa muda tadi dia pun cuba la kejar sampai terlupa dengan pakcik kat belakang tuh.
Sedang mamat tuh cuba nak kejar ferari pastu adela speedtrek kat depan tuh pastu polis tupun call la member dia yang tengah buat roadblock kat depan tuh.
'wei hang tahan 3 kereta depa tengah duk race kereta pertama jenis ferari kereta kedua lak evo 4 yang ketiga lak ko mesti tak percaya kalau aku sebut ko nak tahu kereta ape?. huh kereta kancil siap kasi hon dan lampu tingi lagi dia nak potong tu..'

TAK PECAYA
Pada suatu hari beberapa org ahlil politik mlwt satu kampung terpencil dgn menaiki helikopter,entah macam mana helikopter itu terhempas. kebetulan pak mat sedang bekebun.Apabila melihat helikopter tersebut,tanpa membuang masa dia mengorek satu lubang ya besar dan menanam kesemua ahlil politik tersebut dan pulang ke rumah.
Keesokan harinya pak mat ke balai polis membuat laporan.
"Berapa mangsa yang terselamat masa awak jumpa mereka?"tanya polis.
dengan selamba pak mat menjawab "entah la cik polis nampak macam suma dah x begerak tp masa saya nak timbus saya ada la dgr dua tiga org mnjerit,masih hidop,masih hidop"
"Abih awak selamat kan org2 yg masih hidop tuh?"polis tu mula gelabah
"x pulak,ala cik tau la cakap org politik bukan buleh pecaya sangat"

Kawin!! :p
Before Marriage:-)

He: yes! I've been waiting for this moment

She: Do you want to leave me?

He: No! Don't even think about it!

She: Do you love me?

He: Of course! Over and over

She: Have you ever cheated on me?

He: No! Why are you even asking that??

She: Will you kiss me?

He: Every chance i get

She: Will you hit me?

He: Are you crazy? I'm not that kind of person.

She: Can i trust you?

He: Yes...

She: Darling!

After Marriage!! baca dari bawah ke atas. :)) bermula dari darling...

1 comment:

sazela27 said...

haha..
cek kak ni wat lwk ka..
btw,go0d idea...
full of sense of humour..
hahax